|
Hozzászólás: 35
Regisztrált: 19 Október 11:47
|
Épp tegnap lett meg minden BG markból a 100. Szal "Nekem mindegy, én BG-zek nonstop" :3
|
|
Hozzászólás: 128
Regisztrált: 24 Október 10:16
|
igy nincs AV Ugy meg egy nap érdekes lesz, a WSG=>AB=>Eye=>WSG=>AB=>Ey
e=>AV egész hetes rotáció lenne sztem az ideális
|
|
Hozzászólás: 545
Regisztrált: 18 Október 11:58
|
av laggol össze vissza és élvezhetetlen... max 1 napot legyen.
|
|
Vendég
|
ne legyen egész hetes rotáció mert van lehet akinek pont az kéne akkor nem jut gép elé dolgozik család stb valami köztes megoldás kéne...
amúgy AV-n nem tapasztaltam lagot hiba te készülékedben van
|
|
Hozzászólás: 412
|
Most lett egy atom szervergépünk, szerintem nem laggolna
(max emu hiba miatt)
|
|
Hozzászólás: 78
Regisztrált: 17 Október 08:38
|
Mikor 4 naponta volt AV, alig volt értelmes BG. "Csúcsidőben" lement 1-2 értelmesebb meccs, de azután nem nagyon gyűlt össze a minimum player-létszám. Szerintem jó így ahogy van, szünetekben, ünnepek környékén lehetne event-szerűen AV-s napot tartani, akkor szerintem élvezhetőbb lenne. Vagy esetleg ha jelentősen megnőne a player létszám, és nagyobb igény lenne rá.
|
|
Hozzászólás: 412
|
Most is meglenne rá az igény, csak elterjedt az a felfogás, hogy "AV mennyire kaki" "sosincs elég player" "ma nem lesz pvp haha AV nap van"
Közben sokan elfelejtik, hogy elég 15/15 ember joinra. Többi BG fajtából is nem egyszer megy 2-3 egyszerre, tehát az emberszám meglenne.
Még egy nagy akadálya, hogy sokak azt sem tudják mit kell rajta csinálni, és csak mennek amerre ellenfelet látnak. Aztán ha kikapnak persze megy a durci h mennyire kaki egy BG.
Régebben a laggok is zavaróak voltak, de most nem lennének.
Rengetegen minden bg-n csak a killre mennek, miközben 3x annyi honor lenne abból ha nyerésre mennének...
Szvsz
|
|
Hozzászólás: 45
Regisztrált: 20 December 18:27
|
Teljesen egyet értek Norddal. Plusz talán még azért is kéne AV, mert ha egyszer átállunk és bejön az új bg ami, elég összetett és ott nem elég a kill a győzelemhez. Szal talán megtanúlnának taktikázni bg-n is. (na jó ebbe én is kissé bele kavarodtam, de azért átment a lényeg )
Amúgy télleg azért nincs AV sose mert "úgyis leáll, akk minek jelentkezzek" el van érvényben.
|
|
Hozzászólás: 970
|
Majd most az lesz amit a többség akar, sztem így a legjobb...
|
|
Hozzászólás: 56
Regisztrált: 18 Október 12:44
|
kell az AV az a legjobb....igen unom h a többi mark-ot kell av-ra váltogatnom..
|
|
Hozzászólás: 17
Regisztrált: 27 December 13:49
|
4 naponta oké, hetente oké, szünetben, eventszerűen oké, de így nem. váltogatni szerintem nem éri meg
|
|
Hozzászólás: 1
Regisztrált: 26 Október 01:26
|
Merő tévedés. Egyszerűen annyi embernek Kell jelentkeznie egy AV-re (h egyáltalán elinduljon és menjen rendesen és ne az legyen h 2 perc futással végre elér az ember a pálya felére és "yeyeee 1 alli!! bakker most lett vége"), emellett annyi ideig tart, h már tényleg az is jobban megéri, ha Bármelyik másik bg-re mész és az onnan származó markokat váltod.
Egy rendes, "igényes" AV akár 40 percig, sőt 1 óráig is eltart, ha nem tovább, és annyira bizonytalan a kimenetele h lehet 1 óra szenvedés után csak 1 markot tudtál szerezni. xd Ezzel ellentétben pl egy WSG átlagban 10-20 perc. Mind markok, mind honor (hát amire AV-n megtalálsz 1 ellent...), mind élvezhetőség (jelenleg sokat akad/laggol) szempontjából Jobb a többi bg.
Nekem legalábbis ez a véleményem józan paraszti ésszel. Következtetés >> Lehet AV, de minél ritkábban.
- Prestilence, CRITICAL MASS
|
|
Hozzászólás: 412
|
Ebből is látszik, hogy te csak mész előre és ölni akarsz
|
|
Hozzászólás: 31
Regisztrált: 16 Október 22:34
|
amugy tudjátok hogy lehetne föl dobni az av napokat? ha 2szeres honor rate lenne av napon higyétek el jönnének az emberek bgre még akkor is ha nem tudják mit kell csinálni ám én mindig bumm mentem foglaltam öltem a kis bosst,védtem a horda boss-t mert volt hogy ugy több honor jött mint ha mentem volna és gogogo critcrit bumm hk...+ foglaltam a bányát de hiába :'(
|
|
Hozzászólás: 18
Regisztrált: 05 November 20:29
|
Igen, talán a legésszerűbb hogyha mondjuk av napon 1,5 vagy 2x-es honorszorzó lenne, akkor dőlnének a népek de nagyon.
|
|
Hozzászólás: 194
Regisztrált: 16 Október 19:07
|
Régen nagyon szerettük volna, hogy legyen AV most viszont rájöttünk, hogy nincs elég ember AV-zéshez, még csúcsidőben se. Ezért sajnos ezt a BG-t senki sem használja. A másik, hogy legtöbben nem is tudják mit kell csinálni.
Így marad az a válasz, hogy maradjon úgy ahogy van, de ne legyen 1 nap csak erre rááldozva.
|
|
Hozzászólás: 37
Regisztrált: 16 Október 19:27
|
Nord oké hogy 15v15 nél el indul, volt már rá példa, 22v22 aztán 1 óra mulva már azt mondtam biztos nem jövök még1 körre mert az agyamat eluntam, szaladsz 5 percet mit tom én 3 an vtok, bele botlasz 10 emberbe félperc alatt padló, Éledsz kezdődhet előlről. Nekem ne mondja senki hogy BG-re nem killezni jár mert hanyatt vágom magam. Én szoktam foglalni sőt még védeni is, de ha 1xer se jönnének ahoz a flaghez mondjuk ab-n, tuti nem maradnék ott végig mert az életem el unom. Ezért nem népszerü AV, oda is lenne jelentkező ha minimum lenne egy fullos meg mellette egy ilyen 15v15 ös, és akkorha 1iknek vége közbe be kapcsolódnának amásikba. Csak ahoz nincs elég ember,vagy is van, de sztem senki se tudna össze szedni egy skilles (gondolkodó) 40fős társaságot egyik oldalról se.
|
|
Hozzászólás: 65
Regisztrált: 27 Február 12:08
|
A honoremeléssel nem lenne megoldva semmi. Igaz, hogy dőlnének az emberek, de nem azét, hogy nyerjenek egy AV-t, hanem egy hatalmas agyatlan honorfarm lenne csak középen. Ahogy látom, a többség még az EoTS-ot sem értette meg (bázisok között ölik egymást halomra, ritka, amikor 3-nál többen tesszük a dolgunk), AV-tól még fényévekre van a szeró szellemileg. Épp ezért nem javaslom az AV napot.
|
|
Hozzászólás: 65
Regisztrált: 27 Február 12:08
|
Parancsolj: [link]
|
|
Hozzászólás: 53
Regisztrált: 16 Október 21:40
|
Mondjuk ez igaz, de, amikor néhány ember beírja BG közben, hogy "ne együtt legyetek" vagy, hogy "foglaljatok"...stb. És amikor erre sem mozdulnak meg, arra már nem igazán tudok mit mondani. Utána meg jön az, hogy miért nem nyertünk, [cenzúrázva] az alli v horda a bg-n... meg egyéb kifogások.
AV-ról meg, hogy csúcsidőben 500+os a szeró, szal sztem lazán lemehetne 1-2, sőt több AV is, de az előttem szólók már említették az okokat, hogy néhány ember miért is nem megy AV-ra... Meg most egy állandó kifogás, hogy "nincs elég játékos a szerón". És ha van akkor mi lenne, ugyanezek a kifogások mennének éjjel-nappal (leg sztem ). Szal, ha nem menne a kifogások keresése, akkor le mehetne simán egy v. több AV.
Ez volt az én kis szerény véleményem. XD
|
|
Hozzászólás: 53
Regisztrált: 16 Október 21:40
|
Censored=rossz
|
|
Hozzászólás: 31
Regisztrált: 16 Október 22:34
|
Ha av-n agyatlan honorfarmolást csinálnának az emberek...1szer volt az hogy ugy csináltuk hogy haladtunk is elöre és a végére lecsaptuk a boss-t és ugy jo is volt
|
|
Hozzászólás: 8
Regisztrált: 10 November 16:52
|
Ha mindenki igy fogja fel, akkor sosem lesz AV, és már nem 1 markot lehet cserélni 1 másikra, hanem 2őt 1ért. Nekem pl. most kellett 40 AV mark, és 80 medált költöttem rá. Nem egyszerübb ha lenne AV? Azon kivül szerintem nagyon jó kis BG, csak figyelni kellene rá mit kell csinálni.
|
|
Hozzászólás: 92
Regisztrált: 17 Október 10:14
|
Nem értem azokat akik a "Jó így ahogy van"-ra szavaztak. Hányszor volt AV mióta ez a rendszer van? Egyszer se. Héten egy nap AV-t kibírtok és akkor legalább esély van rá h medált lehessen szerezni, még ha nincs is meg a megfelelő ember akkor is kapunk 1-et. Ezzel a mostanival viszont esély nincs medált szerezni, senki se join-ol mert "minek úgyse vagyunk meg" .
|
|
Hozzászólás: 128
Regisztrált: 24 Október 10:16
|
én csak azon mosolygok, h "a Sz@r az AV Sz@r az AV"-k közepette eredetin ez az egyik legnépszerűbb BG... Persze ez nem eredeti, nem is ezért mondom, csak azok kedvéért akik az AV mechanikáját szidják
|
|
Hozzászólás: 8
Regisztrált: 10 November 16:52
|
Amikor nem volt AV, szinte mindenki azt várta már, hogy mikor lesz... most kijavították, már azt se tudom mióta és sosem megy.
|
|
Hozzászólás: 65
Regisztrált: 27 Február 12:08
|
Bahh, ezt skubizzátok nyomikáim [link]
|
|
Hozzászólás: 65
Regisztrált: 27 Február 12:08
|
2,5,7,12 ezeket váltogatom.
|
|
Hozzászólás: 8
Regisztrált: 10 November 16:52
|
zsír köszi
|
|
Hozzászólás: 22
Regisztrált: 18 Október 18:36
|
egyetértek azzal amit Kalas írt. Az tökéletes lenne sztem
|
|
Hozzászólás: 1
Regisztrált: 21 Október 19:00
|
Szerintem az sem lenne rossz megoldás, ha forgalmas napokon tennétek be az AV battlemastereket. pl hétvégén, vagy hétköznap is akár, ha úgy ítélitek meg hogy sokan vannak. Vagy az se lenne rossz szerintem ha mondjuk szombaton lenne csak. Persze lehet sokan gondolják úgy, hogy szombaton érnek rá, akkor meg mindig csak AV. Kíváncsi leszek rá, milyen megoldást sikerül kitalálni.
|
|
Vendég
|
igazábol két felé kéne bontani a hetet
Hétfőtől-Péntekig <<< erre kitalálni egy sorrendet és Szombat - Vasárnap <<<és erre is egy külön sorrend
És akkora csúcsidőben is lenne változatosság...
|
|
Hozzászólás: 19
Regisztrált: 23 Október 21:58
|
sztem ha igy marad, akkor a medálvátásnál nem kéne 2ő másikat elkérni 1 AV medálért ugyhogy annál csak eggyet kéne elkérjen
|
|
Hozzászólás: 114
Regisztrált: 18 Október 15:39
|
sry mindenki kb phenoig volt türelmem olvasgatni a commenteket ... az az igazság AV-val h se vele se nélküle ... hangulatos kis helyen játszódna de nem igazán jön oda senki ha elis indul megis van a 15v15 akkoris mire találsz 1 alist/hordást (nézőpont kérdése) elmegy a kedved az egéssztől aztán piszkosul hosszú futásu az egéssz BG piszoknagy területen (remélem megérti a nép h mire gondolok...) aztán a vesztes félnek szembesülni kell azzal h elb....ak egy csomó időt 1 mark-ért és 1 kevés honorért ... AV-ra max úgy lenne értelmes menni ha tényleg 1.5 2x-es honor rate emelés lenne (néhány dolgot már előttemis említettek) így talán összejönne a 40v40 és nem lenne az az unalmas sz.r (bár én mégiscsak WSG EOTS párti vok)
|
|
Hozzászólás: 114
Regisztrált: 18 Október 15:39
|
ammeg ha jól tudom az új BG-n védeni illetve támadni kellessz (vmi erődítményt) ostromgépekkel kellessz szétlőni a védeni kívánt objektumot .... hát megeszem a nem létező kalapomat ha az itt belátható időn belül működni fog
|
|
Hozzászólás: 545
Regisztrált: 18 Október 11:58
|
pedig Strand of Ancients igencsak hangulatos lett . Amúgy jelenleg kb úgy zajlik a honorozás hogy az ember odacsoszog av+strand+ab portálokhoz. általában av-ra hív először.kb mire galv és ally-s megfelelöse megfekszik addigra behív strandre/ab-re és mehet a killing blow.(ugye galv/ally-s társa levágása honort ér relative nem keveset).szoval av nagyjából 1 átjáróház még eredetin is.
|
|
Hozzászólás: 194
Regisztrált: 16 Október 19:07
|
Ez hatalmas.
|
|
Hozzászólás: 2
Regisztrált: 19 Október 19:22
|
Olyan lehetőség miért nincs, hogy amelyikre többen szavaznak? Mert én pillanatnyilag nem bg-zek, de olyanra szeretnék voksolni amelyiktől a többieknek is szupi legyen
|
|
Hozzászólás: 55
Regisztrált: 17 Október 08:45
|
Egyet értek Kalas (asszem övé) hozzá szólásával, 1 héten egyszer legyen AV, az pont elég arra, hogy markot gyűjtsünk, és aki akar, az meg az élvezetért mehet.
|
|
Hozzászólás: 51
Regisztrált: 16 Október 22:54
|
"elmegy a kedved az egéssztől aztán piszkosul hosszú futásu az egéssz BG piszoknagy területen (remélem megérti a nép h mire gondolok...) aztán a vesztes félnek szembesülni kell azzal h elb....ak egy csomó időt 1 mark-ért és 1 kevés honorért ..."
Többen dobálóztak ezzel
Akkor mi lenne, ha kiszednénk medál váltó npc-ket? :o Az garantáltan megnövelné AV értékét, és még azért az 1-ért is megszenvednének Amúgy se értem miért van még benn...
|
|
Hozzászólás: 23
Regisztrált: 11 December 15:22
|
Szerintem legyen úgy mint régen! már csak a medál miatt is mert ahogy Aurine mondta elég gáz a medálokat beváltani! Akárki akármit mond voltak régen nagyon jó AV menetek! persze ahoz az is kell hogy ne mindenki a saját feje után menjen, és ha egy av úgy megy ahogy kell akkor sztem itt lehet a legtöbb honort összekparni, legalábbis én av-n szedtem össze eddig a legtöbbet:D
|
|
Vendég
|
Szerintem [cenzúrázva] jó az AV és szerintem minden hétvégén legyen sztem vasárnap legyen én élvezem nem laggol és az is nagyon jo amikor 30vs30 egy helyen harcol majd megy bosst leölni. Szerintem legyen mi9nden héten AV
|
|
Hozzászólás: 51
Regisztrált: 16 Október 22:54
|
Ja amúgy az egy másik dolog hogy 1 magos cpu-val szaladgál fele társaság meg geeforce 2-vel. Igen a nagy akcióhoz kell gép is.
Honor farmra meg télleg a legjobb. és az a jó benne, hogy mivel bg eventek alapján kapod a bonus honort ezért, az egész csapat kap 70-et vagy 100-at nemtom már mennyiket ad tornyokért, ami mondjuk tömegben öléssel 100 ellenfél lemészárlása és akkor se tuti, hogy mindenki kap.
Sztem, aki jót akar játszani és nem nyerésre az elsődleges a számára, vagy hogy na ezért mennyi markot kapok, az ezt választja. Van amikor játszol meg amikor farmolsz. Ideje lenne játszni is ezzel a játékkal.
|
|
Hozzászólás: 114
Regisztrált: 18 Október 15:39
|
EOTS/WSG powa bárki bármit mondd...
|
|
Hozzászólás: 545
Regisztrált: 18 Október 11:58
|
"Ja amúgy az egy másik dolog hogy 1 magos cpu-val szaladgál fele társaság meg geeforce 2-vel. Igen a nagy akcióhoz kell gép is." ezzel az a bibi hogy a wow leszarja a 2magos procit, ugyanúgy csak 1-et használ(esetleg jobban tudsz közben zenét hallgatni vagy filmet nézni!?? o.O ). ellenben a vga kérdése jogos, illetve nem celeron meg semptron procival kell tolni.
|
|
Hozzászólás: 51
Regisztrált: 16 Október 22:54
|
Talán 2.x.x-es Patchek közt mintha olvastam volna utalást rá, hogy kihasználják a 2 magos cpu-t :o, de tegyük fel elnéztem, mert tuti nem keresek utánna GTA 4 powa
|
|
Hozzászólás: 545
Regisztrált: 18 Október 11:58
|
asszem annyi hogy a zenéket bizonyos esetekben és csak bizonyos prociknál a második magrol vezérli,de ennyi és nem több. a gyorsítótár sokkal nagyobb gondokat tud okozni a ram mennyiségét már nem is említve.
|
|
Hozzászólás: 55
Regisztrált: 17 Október 08:45
|
Ez kezd el kanyarodni az eredeti témáról. A lényeg, hogy heti egy AV elég ahhoz, hogy sokan legyenek ( a medál váltók szerintem is kivehetők) és jó játékokat játszunk, már ha van egy kis cspatmunka. A hordánál általában ez a gond :/
|
|
Hozzászólás: 545
Regisztrált: 18 Október 11:58
|
ally-nál szintén.sima emote-okkal hamarabb értetem meg magam 1 hordással mint chatben allyssal.
|
|
Hozzászólás: 970
|
Ha nem lenne tokenváltó, hónapokba telne vmit is megvenni.
|
|
Vendég
|
Én hivataloson rengeteg AV-t toltam. Meg kell mondjam, egyáltalán nem érdekelt mennyi honort vagy markot kapok érte. Olyan epikus csaták, mint ott, nem voltak máshol. Hordáskét sokszor kényszerültünk a bázisunk védésére, a horda bázis szinte bevehetetlen az allisokéhoz képest. Mégis sava borsát az AVn található questek adják. A leölt playerekből kiszedhető különvéle matériákat, azokután lehet beváltani, hogy az egyes generálisokat kiszabadítottátok. Ha elegendő ez+az gyűlik össze az egyes generálisoknál, különféle erősítés formájában segítséget küldenek. Pl.: farkashorda indul el a hordás bázistól az allis bázisig. Ilyenkor az egész horda pereputty felkerekedett, és követték az npc-ket, óriási mészárlást okozva. Vagy légi támogatást ehetett szerezni, és bombázó griffek repültek az allis bázis fölé, szétzilálva ezzel a védelmi vonalaikat. De a legdurvább az óriás volt, amit ha megidéztél ment előre mint egy tornádó és piszok nagy pusztítást végzett. Ez utóbbit rendszerint csak egyszer lehetett megidézni egy AV-n. A temetők/postok elfoglalása és tartása, a másik legfontosabb dolog volt. Ez biztosította a gyors előrenyomulást. Ha az ellenfél gyorsabb volt, és leverte a generálisokat, akkor azok a support lehetőségek elvesztek. Ezért az első mindíg ez volt, begyűjteni és visszakísérni őket a bázisra. Hunterként nekem a legélvezetesebb BG volt és lesz szerintem. Volt hogy órákat ültünk a battlemasternél, mire behívott AVre. Nagyon ritka volt a 40 alatti létszám. Ahogy ürült a hely, rögtön jött helyére más valaki. Non-stop ment az ütleg Ez itt sok ok miatt is nehezebben megvalósítható sajnos. Amíg nem menneka questek, addig sajnos eléggé lerágott csont ez az AV.
|
|
Hozzászólás: 51
Regisztrált: 16 Október 22:54
|
Akkor tartson hónapokba. Legalább lesz értéke.
|
|
Hozzászólás: 9
Regisztrált: 26 Október 02:06
|
Amúgy nem értem a szerveren játszókat, a legtöbb szerveren av a legkeresettebb bg! Itt mért nem? Igaz sok ember kell hozzá, de legalább ezért is jó, meg hosszabb mint a többi, nagyobb pálya! Én azt is szívesen csinálnám úgy ahogy a többit!
|
|
Hozzászólás: 970
|
Csak nem te vagy egyedül a szerveren. Szavazásnál pedig az nyert hogy maradjon...
Mondjuk ha nincs "rákényszerítve" a player, soha nem is lesz ilyen AV. Bár amikor rá volt sem jelentkezett senki (inkább outdoor pvp volt akkor is)...
|
|
Hozzászólás: 545
Regisztrált: 18 Október 11:58
|
de mit szenvedünk itt av-vel? tegnap benéztem wsg-re itt a froston. nem volt tele egyik se amelyiken voltam.(gyk.: 10 ember nem volt meg nemhogy 40 és össz 2 wsg ment egyszerre)
Ui.: ezúton is szeretném megköszönni minden hordásnak akit tegnap legyaktam, hogy félretették a /spit makrót és /cheer-re és /kiss-re cserélték
|
|
Hozzászólás: 51
Regisztrált: 16 Október 22:54
|
Ha ki lenne véve, AV mark váltási lehetőség akkor tuti nem Outdoor pvp-re mennének...
|
|
Hozzászólás: 37
Regisztrált: 19 Október 11:51
|
Sztem meg pantus, inkább lemondanának arról a cuccról amihez av medál kell minthogy félórákat várjon vki av-ra, ami utána 5perc után kidob 1db medállal.
|
|
Hozzászólás: 194
Regisztrált: 16 Október 19:07
|
Spy, én pontosan emiatt nem megyek "random" raiddel BG-zni, csakis premade, vagy klánraid. Jelengleg a random allisok mind full zöldek, és újak, azt sem tudják mi merre hányóra. WSG-n valamelyik nap, klánnal 6/6-t nyertünk. AV-n nincs lehetőség klán raidre, így aki nem akar szenvedni a sok újjal, meg lowgearrel, az nem is megy.
|
|
Hozzászólás: 51
Regisztrált: 16 Október 22:54
|
Pam tegyünk egy próbát . Legutóbb tényleg ez lett belőle. De akkor ott volt a mark váltó... Én azért még a véleményed mellett is kiváncsi vagyok mennyire lenne motiválva a kicsi goblin nélkül ez a farmer világ
|
|
Hozzászólás: 51
Regisztrált: 16 Október 22:54
|
A 6/6-os győzelem arány pedig ékes bizonyíték arra, hogy a túloldalon is vannak zöldek. Mert mondjuk 2 epic klán összecsapna egy ilyen wsg keretei közt, biztos nem lenne ennyire egyoldalú a kimenetel.
Itt miért nincs szerkesztés gomb?
|
|