|
Hozzászólás: 11
Regisztrált: 27 Október 19:58
|
Miért lett újra kiírva a szavazás ? Pedig már igen nagy előnye volt a WotLK -nak !
|
|
Hozzászólás: 77
Regisztrált: 19 Október 13:07
|
Tökmind1 mert attól hogy 30 szavazattal nyer az 5ös még nem lesz átállás.
|
|
Hozzászólás: 128
Regisztrált: 24 Október 10:16
|
Monnyuk leginkább azért, mert az előző szavazáson egy hiba miatt volt aki többször is tudott szavazni...
|
|
Hozzászólás: 412
|
Az előző IP cím alapján mentette el hogy lett e már szavazva, de most már ismét felhasználó alapján menti
|
|
Hozzászólás: 60
Regisztrált: 16 Október 18:46
|
gyanús is volt hogy van kb 600 pléjer blizz/funon összesen de 1100nál több volt a szavazatok száma..... maradok 5ösnél, nem olyan bugos woltk. eventes questeket meg megoldották eddig okosan törtökön szal váltsunk má! ne szívjon már az aki 2 éve ittvan! csak pvp pvp pvp, más sincsen... változás is kell életbe
|
|
Hozzászólás: 69
Regisztrált: 27 Október 13:11
|
én maradok az előző szavazásban irt vélemányemnél, de azt is hozzátenném h. az un. Revolution szerver megcsinálta azt h. külön csinált egy lich kinges realmot ahol tesztelnek és a playerek is tesztelhetik milyen is az a várva várt kieg. és ha majd a tesztelések után olyan színvonalú lesz a lich king majd updatelik a tbc-t....ezt javaslom itt is...
|
|
Hozzászólás: 60
Regisztrált: 16 Október 18:46
|
lehet hasonló lesz itt is. amikor váltottunk tbc-re akkor Kobha lezárta outlandet és csak a megmaradt helyeken lehetett szórakozni meg szintezni..... ha más nem akkor ez még mindig az aranyközépút: wotlk van, talent, skill van, northrend nincs
|
|
Vendég
|
Egyetértek a fentiekkel =)
|
|
Hozzászólás: 7
Regisztrált: 15 Február 17:23
|
Szerintem az egész WotLK teljesen felesleges.... Blizz már nem tudott magával mit kezdeni, hogy ujabb tábort toborozzon magának ezért megpróbált ujjítani az uj szigettel az uj itemekkel stb.... de az egész 1 ócsak másolat a TBC előtti korszakrol amit a régi helyek és itemek ujra "divatba" hozásával akarnak népszerűsíteni.... Szerin
tem nem kellett volna ez az egész WotLK téma.... Az itemek pl. a t7 a t3 ócska másolata más színben ... hát lol.... Persze van benne pár fun dolog mountok DK stb.... De ezen felül teljesen megváltozik a wow a kasztok tekintetében is. az eddgi jol megszokott kasztok is teljesen kifordunak magukbol.... ami nem gond ha 1 uj játékot adnak ki de akkor ne nevezzés wow-nek....
Szerintem a TBC a wow csúcspontja.... nem tudom mért kell ilyen eröltetett "fejlesztéseket bevezetni" .... Persze tudom, hogy miért... egyértelműen azért csinálták hogy ujabb és ujabb tömegeket hódítsonak meg ill. aki már unja a régi rendszert az is megtalálja a számítását... De ez olyan mint a zeneipar... Talán ezzel tudom szemléltetni a problémát.... Mivel a régi jo zenekarok akikkel töltöttük napjainkat...(halgattuk eljártunk koncertjeikre) mára a túlzott elanyagiasodás miatt teljesen új arccal lépnek fel.... Amin egyértelműen látni, hogy a pénz miatt csinálják... Hát ebben az esetben is ez történt. ""!!!SZERINTEM!!!"""
Véleményem szerint az lenne a megoldás ha az emberek akik annyira odavannak a WotLK ért (természetesen az irreális hírverés és értelmetlen újítások miatt (szerintem)) azoknak lehetőséget kell adni arra, hogy kipróbálják és saját tapasztalatukon alkothasonak véleményt! De ahogy a szavazáson is megfigyelhető az emberek egyik fele a mellett áll, hogy maradjuk a jól megszokott TBC mellett. Ezért nem javaslom a teljes átállást!!! Azaz én is az előzőekben megfogalmazott külön WotLK realmot támogatom ahol a fent említett emberek is kipróbálhatják a WoTLK-t!
Kösz, hogy meg hallgattatok
Üdv: Shadowmaan
|
|
Hozzászólás: 60
Regisztrált: 16 Október 18:46
|
Frosty, a lényeges különbség az, hogy pl én aki itt vagyok már 2,5 éve lassan, rohadtul unom a TBC-t.... van 5 db 70es karakterem, nem tud már újat mutatni a szerver..... az hogy a wotlk egy próbálkozás, legyen, de van a warcraft alaptörténete, és aki végigvitte w3-at kieggel, azt tuti h érdekli mien lenne WotLK. Az hogy itemek ugyanazok csak más skin... hát ki nem sz*rja le ha a t3 skinje alap jól néz ki? Az hogy egyes kasztok kifordulnak magukból, legyen, már úgyis kellene valami "hatalmi" változás a kasztok közötti pvp-ben. Amúgy ami szavazáson látszik az egyértelmű: azok akik még viszonylag frissek (teszem azt 1 vagy 2 70es karakter) persze h nem akarnak wotlk-öt mert elveszne a sok munka amit csináltak. De azok akik már sima wownál is ittvoltak, átélték a váltást, a bugokat meg minden újdonságot, azok változást akarnak és a wotlk az egyetlen lehetőség....
|
|
Vendég
|
Bár most legalább már jó a szerver!!! Szal nekem tökmind1! Sztem elég nyáron átállni
|
|
Hozzászólás: 7
Regisztrált: 15 Február 17:23
|
Hát akkor én vagyok az ellenpélda.... már különböző szervereken (szigorúan Blizz) több mint 20 karaktert kihúztam és maxoltam... ugyan ezen a szerón uj vagyok. De én valahogy mégsem tudom megunni a "megunhatatlant" És nem azt mondom, hogy ne legyen WotLK hanem, hogy ne legyen teljes átállás... maradjon TBC realm is! És akkor mindenki megkapja amit szeretne... akik WotLK zni szeretnének azok WotLK zbak akik TBC ni szeretnének azok TBCznek!
Csak kicsit elragadtattam magam a hozzászólás írása közben
|
|
Hozzászólás: 60
Regisztrált: 16 Október 18:46
|
Az ötlet alapjában véve nem rossz, hogy legyen Wotlk meg tbc realm is, de ennek egy nagy hátránya van: a kb 500 blizzes embernek (szavazás alapján) kb a fele maradna tbc fele menne wotlk, így kb ott tartanánk mint 1 évvel ezelőtt (emberszámban). felére csökkennének a BG-k mind2 realmon, és emiatt sokan elmennének másik szerverre
|
|
Vendég
|
Ám nem lenne rossz De a kérdésem az miert nem állnánk át 3.0.9.-s köztes patchre ,miert kéne egyböl Wotlk???
|
|
Hozzászólás: 60
Regisztrált: 16 Október 18:46
|
3.0.0 a woltk, a 3.0.9 meg nem köztes patch
a köztesnek nevezhető a 3.0.2 volt (pre-wotlk vagy echoes of doom)
|
|
Hozzászólás: 194
Regisztrált: 16 Október 19:07
|
Mert a 3.0.9.-es "köztes" patch a Blizznek is rosszul jött ki.
|
|
Hozzászólás: 412
|
Eredetin és nálunk teljesen mást jelent a köztes patch. Törtön a köztes patch akármelyik verziószámmal ellátott lehet, attól lesz köztes, hogy nincs minden Wotlk tartalom megnyitva. (Northrend stb.) Az pedig biztos, hogy át fogunk állni.
|
|
Hozzászólás: 17
Regisztrált: 20 December 20:25
|
De kb mikor nyáron vagy még az előtt?
|
|
Hozzászólás: 69
Regisztrált: 27 Október 13:11
|
GMNorth: "Az pedig biztos, hogy átfogunk állni."
oké átlehet állni, de akkor probáljuk eleinte meghagyni a bc-s szerót mert mint már emlitettem külön realmre kéne a wotlk,mert ha a viszonylag jó"bugmentes" jásztható bc-re rárakni a wotlk-n az öngyilkosság lenne... am meg érdemes lenne a gm-ek egy bőveb tájékoztatást adni a "wotlk-átállás" témáról mert elég erősen találgatunk mi is h. merre hány méter lesz majd, mert senki nem tud semmi biztosat...
|
|
Hozzászólás: 970
|
-Attól hogy lesz egy wotlk realm, ugyan az lesz a szavazás állása, meg mindenkinek a véleménye is. Lesz akinek túl sok a bug, meg nem tetszik a wotlk, és lenne aki meg azt mondaná hogy már válthatnánk. Ettől függetlenül nem mondtam, hogy nem lesz. Csak szvsz felesleges, és ráadásul ahogy vki mondta is a tbc realmról viszi el az is az embereket.
-Nem azonos a tbc, és a wotlk db, tehát valszeg az account db sem lehet közös. Így nem lehet egyszerre mindkettő...
-Trinity még nem jött ki a wotlk rendes patch-hel, még mindig fejlesztik a tbc-t is (persze a wotlk emunak is nekikezdtek, és szépen haladnak azzal is ha jól tudom).
-Felesleges is lenne találgatni mikor állunk át, ugyanis ha még maguk a trinity-sek sem tudják pontosan, akkor senki.
-Szvsz a pvp-nek lenne max rossz, a wotlk, meg annak aki eredetihez hasonlóan akar fejlődni, meg instázni. De mivel többen vannak azok akik a könnyebb utat akarják, így annyira nem lényeges ez a rész.
-Nyáron úgyis felére szokott visszaesni a playerszám, szóval sztem akár szeptemberig is simán várhatnánk.
-Ettől függetlenül én a régi véleményemen vagyok, át kell álni minél előbb és kész. Max lesz egy csomó bug, meg mindenki buggerozi majd a másikat, de ez eddig is így volt.
|
|
Hozzászólás: 60
Regisztrált: 16 Október 18:46
|
nyáron a felére esik?..... fura.... erre nem emlékszem h így volt.... én az elmúlt 2 évben végig itt kockultam nyáron.... de te mondád
|
|
Vendég
|
tavaly nyáron barátom jó ,ha 230an voltak csúcsidőben a serveren
Az egy elég hülye érv meglátásom szerint, hogy eddig is buggerozták egymást a playerek, meg ezután is. Meg még előző szavazásnál láttam olyan kommenteket, hogy fogadja el az ember, hogy tört szerveren van, ugyis bugos lesz, álljunk át most....Hát ugy átom mivel ez tört szerver, egyeseknek tökmind1, hogy 1000 buggal tolják, vagy 100al. Merthát ugyis tört. hát de nem...yókis bugos server kell,mert ugyis tört.nagyon okos emberek az ilyenek. Én most a T betüs serveren tolom, mert itt töröltem a karaktereimet leszokás céljából, és nincs kedvem mégegyet feltolni 70re 1,3as rátával...Na szal elmondom, hogy van 1 sámánom,nemrég kezdtem. Uj talentek közül tuti csak a bonus sebzéses megy. Fire nova totem nem stunol például. Ennyit azoknak akik a uj talentek miatt akarnak váltani...ya és még közelébe se vagyok 70ennek, szal nem nagyon próbálgattam ki a talenteket. A manaregen teljesen bugos. Állandóan not castingos mértéket tölt. Tehát ha castingolsz akkor is. És van olyan is, hogy felvillanik a spell, hogy van rá manád, de aztán az a mana magától visszaugrik, és ujra nem lesz elég A küldetéssorozatok nagy része összekeveredett. ashenvaleban/booty bayben a küldetéssorik utolsó részét feltod venni ugy , hogy az előkövetelményt meg se csináltad.
És ezekután higyjem el, hogy northrenden már spelleznek a bossok normálisan,ahogy egyesek állítják? tudván, hogy a BCt több mint 2 év alatt nem sikerült rendbe rakni?Northrendet meg fél év alatt.Yes Sir! Hagyjuk már egymást a hülyeségekkel.
Annak ellenére, hogy soxor van rollbekk ez sokkal jobb server,mint a T betüs, és hát a modik is többet foglalkoznak vele...Ne álljatok át én aszondom.
Ya valaki felvetette , hogy az LKhoz jobb szerógép kell...hát a T betüs szeró délutánonként,mióta LK van játszhatatlanul laggol.Bár ezt asszem ők az emu kiforratlanságának számlájára írták. Nemtm, hogy milyen ez a szerógép ahho képest..ja és ott nincs is bekapcsolva VMAP...
ennyit szerettem volna.
|
|
Vendég
|
Ám én arra lennék kivancsi hogy itt ha átálnánk mükődnének-e az instak nerfelése ?Mert egy N betus szero ami áttált 3.0.9.-re hát az insták nerfelése egyenlö a nullával!Pedig en ugy tudom hogy a patchben az is benne van.
|
|
Hozzászólás: 194
Regisztrált: 16 Október 19:07
|
Egy visszatérő kérdés: Honor pontok mért vesznek majd el?
(eredetin nem vesztek el, és direkt erre gyűjtögetek pár hónapja)
Ha elvesznek akkor azt előtte mondjátok, és levásárolom/juk, vagy valami.
|
|
Hozzászólás: 49
Regisztrált: 20 Október 16:23
|
Én 1 est nyomtam. Mégpedig: 3 különbözö szerveren probáltam ki Wotlk-t. abbol az egyiken az uj spellek kidc-ztettek ha épp olyan kedvük volt. a másodikon meg nem müködött szinte egyikse. Amit utoljára probáltam az már viszonylag jó volt. bár restodru rejuja (talentel) tickenként fulra huzta a target rage-jét v energijét/manáját. és ez csak néhány föbb és igen zavaro dolog volt. Questekröl nem is beszélve. Szerintem még jolenne várni 1 viszonylag stabil és megfoltozgatott emura
|
|
Hozzászólás: 60
Regisztrált: 16 Október 18:46
|
fura h TBC-re váltásnál az akkor ittlévő kb 150 ember teljesen lesz*rta a bugokat. és mindenki outlandet akart, most meg kijön egy (sztem) még jobb kieg, színesebb, tele újdonságokkal, és az 500 ember meg persze h nem ért egyet azértse..... ha nem szereteitek a bugokat menjetek eredeti, ha DC-t okoznak a spellek, vagy túl bugosak h normálisan lehessen velük élni, akkor letiltja GM javításig. TBCnél a questek full bugosak voltak, mégis senkinek sem volt egy rossz szava sem
|
|
Hozzászólás: 17
Regisztrált: 20 December 20:25
|
Nekem az a véleményem hogy álljuk át én is letojom a buggokat. Aki nem csípi a WOTLK-ot de szeretne itt játszani az nyomja fel a TBC-jét annyi patchre amennyin leszünk.
|
|
Hozzászólás: 128
Regisztrált: 24 Október 10:16
|
Szia Fargo! Láttam írtad átmentél Taurira:S Már tuti nem fogsz visszajönni?
|
|
Hozzászólás: 114
Regisztrált: 18 Október 15:39
|
naszóval pár dolog az én meglátásom szrint ... frosty már lassan elegem van a TBC "scifis" hangulatából itt 1 űrhajó ott 1 űrhajó földönkívüliek (ezesetben azeroth-on kívüliek) flangálnak minden fele, zed tavaly nyáron tényleg elég erőteljesen megcsappant a playerszám, énis ittvoltam már a TBC előtt és hát azonkívül h 1 hétig nem mehettünk át outlandre (nameg pár q nem funkcionált) semmi különös nem volt ... nem a bugokat néztük hanem még az akkor újdonságnak tűnő outlandet ... T-7 ... lehet h vkinek nem jön be az h olyan mint a T-3 csak átszinezve ... sztem ha a blizz gondolkodott volna a színen sem változtat ... elvégre ha jól logikázok az a nagy helyzet h nax népe eleve hulla volt ... akkor ugyebár nem tudod megölni és ők kel'thuzad vezetésével vígan visszalebegtek northrend-felé arthas parancsára így aztán úgy lenne ésszerű ha ugyanazokat dobnák mint a 60-as verzióban buggerezés: hát ööö régenis buggereztek 1esek másokat mostis buggereznek 1-esek másokat és sztem a jövőben is fognak ... ez van, ez tört szeró nem eredeti voltak vannak és lesznek is bugok (apropó a blizz sem adja ki 1ből bugmentesen a cuccot ((csak ők ki is javítják 1-2 órán belül))) zeddel 1et értek abban h aki "csak" 2 70-esnél jár az nem nagyon fogja szorgalmazni azt h átáljunk de nekem már 5 70-esem van ... unom a BG-ket (leginkább az ali miatt nagyon ritkán jön össze 1 normális társaság ... dehát mire való a válogatott raid) várjunk szeptemberig a kieggel ? hát sztem sokan elmennek más szeróra ... és mivel nyáron lessz idelyük felhúzni, felgearelni 1-2 karit nem valószínű h visszajönnek... és végül de nem utolsó sorban ha átállunk akkor áljunk át wotlk-re ne középutakat keressünk mert ugye meglesznek az új talentek amik már hatalmas boostot adnak minden karinak ... nő a sebzés ... a HP az megmarad ... miből fog állni a PVP ? ki nyomja el előbb a spellt... hát röviden tömören nekem ez a véleményem bizonyos dolgokkal szemben aki máshogy gondolja az kezdhet fikázni meglátása szerint ... (am szert tettetek vmi új GM-re vagy mi ? 1 illető olyan átéléssel bannolgatja a hackereket ((félreértés elkerülése érdekében a hackereket bannolni kell ...)) de mióta itt vok háááát nemhiszem h láttam volna ennyi bannt 1 órán belül)
|
|
Hozzászólás: 114
Regisztrált: 18 Október 15:39
|
am van 1 ojan bibi hoooooogy ugyen én már szavaztam de megint tudok ... hogyis hívják ezt az érzést ? (mintha már megtörtént volna 1x)
|
|
Hozzászólás: 114
Regisztrált: 18 Október 15:39
|
helyesbítek .... (olyan)
|
|
Hozzászólás: 32
Regisztrált: 24 Október 16:35
|
Elnézést kérek, ha valaki előttem már leírta,de egy idő után nem volt kedvem tovább olvasni. WOTLK rebgeteg hasonlósága (NAXX T7 kinézete) nem a BLIZZARD fejéből pattant ki, hanem rengeteg player kérése volt, mivel naxxot tartották a leghangulatosabb instának és imádták a t3at ami ugye 80on már azért max divatból hordható, így blizz úgy döntött örüljön a nép megkapja naxxot és a t3at is feltúrbózva. Tény hogy jól jártak mert egy teljes token készlet kialakítását és egy teljes insta elkészítését megúszták, de ha egyszer ez volt a playerek álma....:P jönnek majd új insták t8 azok már nem másolatok, és emelett rengeteg hasznos/ötletes újítás került be wotlk-be így nem merném rá azt mondani hogy egy újabb bőr lehúzása lenn, mivel sokan már kezdték unni tbc-t, az meg ugye nem érz meg blizznek hogy ezt orvosolanó minden playere átmenjen gyűrűk urázni vagy warhammerezni (újabb megjegyzés mindkét játék elég jó lett:D ) Asszem kb ennyit akartam:)
|
|
Vendég
|
"TBCnél a questek full bugosak voltak, mégis senkinek sem volt egy rossz szava sem" De ott nem volt alternatíva, hogy maradjunk pre-bc. + az is bugos volt... itt meg azért fejlesztik még trinityt bc vonalon (is).
|
|
Hozzászólás: 114
Regisztrált: 18 Október 15:39
|
ugyancsak azt tudom hangoztatni h ha sokáig vártok akkor elmegy a nép más WOTLK-os szerókra ... páran már így is elmentek a ta..... (na majdnem leírtam) -ra am sokan félnek a változástól ... (ez nekik szól) mikor megszülettél mit csináltál ? kínodban még visszafele másztál vagy mi ?
|
|
Hozzászólás: 128
Regisztrált: 24 Október 10:16
|
nekem már kezd tök8 lenni. a változatosság télleg nem árt, de vannak akiknek nagyon kényelmes ez a tbc most. És lássuk be, talán most nincsenek annyira durva bugok, most nagyjából balance van, elvezhető a játék. bizony elöfordult már h egy kasztnak durva bugja volt, most talán nincsenek akkorák(bugok vannak, de nem nagyon teccikérteni?^^) Én csak ezt féltem az egész TBC-böl...
|
|
Hozzászólás: 194
Regisztrált: 16 Október 19:07
|
1-2 óra keresgélés, próbálgatás után nem találtam olyan szervert, ahol játszható lenne a WOTLK. Egyik helyen nincs Northrend, másikon nincs DK, harmadikon csak az új talentek vannak, alig pár tucat playerrel. Nem értem, hogyan akarnátok átállni? Mire? Egy darab értelmes, és játszható WOTLK emu nincs még. Tudom, hogy kell a változatosság, én is unom a TBC-t, nem is nagyon játszom, de aki WOTLK-ezni szeretne, próbálja ki egy másik szerón és tapasztalja meg, hogy milyen sz@r. Nyugodtan várhattok szeptemberig...
|
|
Hozzászólás: 55
Regisztrált: 17 Október 08:45
|
Én eddig azon a véleményen voltam, hogy csak talent váltás legyen, de lebeszéltek (fúj, retri pala, fúj). Kíváncsiságból felmentem egy Wotlk fun szerverre, nem volt bugos, jól megvolt csinálva, tetszettek a kasztok új képességei, a DK és a többi, DE! Voltam instában is. Arthasig nem jutottam el Naxx-ban, de meg kell mondjam nem egy nagy élmény 6 millió hp-t csapkodni (kis-boss) úgyhogy nem történik közbe semmi, max elkészül az ebéd. Szerintem ahhoz, hogy 80on is minimum élvezhető legyen minimum a szkriptek legyenek meg a bossokhoz, nem is beszélve arról, hogy a 70-80 szintet nem léped meg 2 nap alatt, úgyhogy akkor fejlődni lehessen rendesen. Egyrészt egyet értek azzal, hogyha valaki végig tolta a Frozen Throne-t az már tényleg kíváncsi mit tartogat Northrend (a készítők külön történetket ígértek a questeken keresztül), de másrészt ezt nem lehet úgy megtenni, hogy folyton mobolni kell, mert ez bugos, az bugos. inkább legyen később 2 hónappal a Lich, de lehessen élvezni...
A másik amit mondani akarok, hogy nagyon sok különböző ember van a szerveren. Újak, régiek, 5 70es-sel rendelkező, 2 10es-sel, satöbbi, SOSE fogunk olyan megoldást találni ami mindenkinek jó. Újak mindig lesznek, és mindig lesz olyan akit rosszul érint majd az átállás. Azt akarom ezzel mondani, hogy ezt a WOTLK dolgot szerintem el kéne húzni addig, amikor már a BC tényleg nem tud újat mutatni, mert nem hiszem, hogy olyan sokan ölték volna már a szkriptes KJ-t. Én nagyon szeretem a BC-t már megszoktam, de még mindig nagyon sok az újdonság, és nem érdemes új dolgokat keresni addig, amíg nem tudsz minden régit.
Röviden, tömören ennyi
|
|
Hozzászólás: 194
Regisztrált: 16 Október 19:07
|
"Voltam instában is. Arthasig nem jutottam el Naxx-ban"
Arthas nem Naxxban van. Még bent sincs a játékban, hiszen majd csak a content végén, utolsó bossként lesz betéve. (lásd KJ) Talán kicsit hamarabb. (lásd Illidan)
|
|
Hozzászólás: 32
Regisztrált: 24 Október 16:35
|
tényleg nem kötözködésből de Arthasnak semmi köze naxxhoz:D
|
|
Hozzászólás: 119
Regisztrált: 16 Október 19:26
|
"Voltam instában is. Arthasig nem jutottam el Naxx-ban" Biztosan a jó öreg Kel'tu papára gondoltál. Ha átállunk, sajnos elég egyértelmű lesz a minőségi visszaesés. Ami sírások a mostani TBC-s emu mellett mennek, nevetségesen pitiánernek tűnnek ahhoz képest, ami mondjuk múlt év januárjában volt. Csak pár szaftos példa: nem ment a Blink (no Vmap), paladin Command-ja 4-6 is bejött egyszerre, Seal of Rightousness 1k felett holy-zott (most 200-300), repkedtek a többszörös PoM-Pyro-k, feral cica pár ütésből kifektette az ellenfelet, feral dudu talentjének hála (Survival of the fittest) nem lehetett melee-vel critelni rá... Mikor a lock-kal kezdtem, úgy 2 hónapig nem regenerálódott a peteim manája. Ha átállunk, a magam részéről valami hasonló durva bugokra számítok. A másik oldalon persze a végtelenségig se lehet halogatni az átállást. Már tökre unom a TBC-s instákat, mert mindet egy csomószor kitakarítottuk. Csak Sunwell jelentene újdonságot, ott viszont csak 1 boss van, amiért raid-et is alig van értelme összeszedni, max ha már nincs hova menni a héten, mert CD-s a többi. Úgyh hajrá 3-as.
|
|
Hozzászólás: 65
Regisztrált: 27 Február 12:08
|
Sunwellel hamarosan elkészül a Trinity. [link]
|
|
Hozzászólás: 62
Regisztrált: 27 Október 21:55
|
Egy aprosag.. T7 nax remaik je - es sok boss nagyon hasonloan is viselkedik + a gyerekek akik anno x eve 1 szer megcsinaltak nax tort valtozatat nem kellet volna h legalabb anyi tapasztalatott szerezenek, h ne legyen olyan oltari bugos a buli? - Amugy elore szolok ha csak talent valtas lesz kb kitor a lazadas 2 napon belul - lvl 70 en 1 retry pala 1 etlen komboja akar 15k t is oda vag, t6 mage tol aki nem szerette az 5k pom pyrot az most megismerkedhet a 8ks pom arcane blastol.. aki sir h nem lehet elmenekulni a arc. mis. elol az mit fog szolni h felezodik a kiloves ideje (es tobbet sebez oszeben persze 2 szer).... a talentek 80 ra vannak belove - 70 es hp t megeszik... - Ha valtunk akkor tenyleg egyben - mert ok h 1 rovid ideig ujdonsag varazsa az uj talent de ez a varazs elszal az elso arena utan amikor 1 wari 1 bladestormal megol 2 embert aztan kov korben 1 pala one shot olja az adot warit...
|
|
Hozzászólás: 114
Regisztrált: 18 Október 15:39
|
ööö hát én úgy hallottam h eredetin 4 kasztot szídnak igazán ... a palát, a fury warrit, a DK-t és a huntát (mondjuk a hunta az még mindig marad a régi öreg "na ki veszi előbb észre a másikat" dolog ééés van vmi 75-ös insta ahol az uccsó boss után betekint arthas ha minden igaz... (anno FS-on volt postolva ((vmi trollos zul'aman feelinges insta))) csak hát az vhogy fényévekre van nax-tól
|
|
Hozzászólás: 55
Regisztrált: 17 Október 08:45
|
Kiemelném a "FUN szerón voltam" mondatot Mindent besűrítettek naxx-ba hogy ne kelljen vándorolni.
|
|
Hozzászólás: 24
Regisztrált: 27 Április 14:51
|
TBC 4EVER
A WOTLK már egy túlbonyolított összevissza [cenzúrázva]
TBCben még van rendes aréna... WOTLKben már csak annyi h DK+PALA! Ezt akarjátok? Hát GG
De versenyezhettek h kinek van jobb DK+PALA teamje!!!
Hajrá
|
|
Hozzászólás: 24
Regisztrált: 01 Április 20:49
|
Én példáula T betűs szerverről jöttem el, pont a Wotlk miatt Lagg, bug, pala hatalom, és még sorolhatnám. Szerintem várjuk ki türelmesen amíg normális lesz az emu. Túl sok a scriptes quest is hát még az a csomó új insta. Arra meg hogy "elmennek az emberek" sztem 2-3 hét és jönnek is vissza. T állította be eddig ha jól tudom maxra az új kiegészítőt, tessék élvezni az élvezhetetlent ott. Végül az adminokra bíznám a dolgot. Ha láttok olyan emut ami méltó a jelenlegi bugmértékhez hát uccu neki kezdjünk átállni. Aki meg nem bír magával vegyen game card-ot. Lehet szidni ;D
|
|
Vendég
|
Szerintem sem legyen átállás. Nem mondom ki, hogy melyik szerverről. Amúgy a Tauriról, éppen emiatt jöttem el. Jó amíg nem tették be a DK-t semmi gáz nem volt. De mióta betették a DK-t fél, 1 óránként DC van, és nem 1-2 perc, hanem előfordult, hogy 20 percen keresztül nem volt szerver.
|
|
Hozzászólás: 7
Regisztrált: 26 Október 21:13
|
Azzinoth...már nem csak a DK+pala az erős....az csak a 3.09..és ott is van sokkal erősbb team csdak azt éppen felfújták
|
|
Hozzászólás: 412
|
Az tény, hogy eredetin kicsit OP volt a Pala+DK. De ne felejtsük el, hogy egy emulátoron játszunk.
|
|
Hozzászólás: 62
Regisztrált: 27 Október 21:55
|
Havernak T betuseknel van 1 70 es DK ja - 5 napja csinalta de Bg n s4 es lock ot ugy veri le mintha vmi lvl 65 el harcolna.... - magahoz rantja es 3- 5k s utes - 3 silence stb... - semminek nincs eselye ellene. blizz anno elbaszta a dk t - op lett - na a mangos erre meg ratett 2 lapatal most komolyan ez kell sracok?^^
|
|