Szavazás #28

Szankcionáljuk e a wintradet?
Kiírta Gm Kobha.
aktív: 13:07:12- Csütörtök 30 Április 2009 - 13:15:26- Vasárnap 17 Május 2009.
szavazat: 545

Igen (commentbe írok/írjatok pár lehetőséget/ötletet)  
49,17% [szavazat: 268]
Ne, jó így ahogy van (had csaljanak csak)  
11,74% [szavazat: 64]
Nekem mindegy, nem érint az egész, azt sem tudom mi az.  
39,08% [szavazat: 213]


Szankcionáljuk e a wintradet? Gm Kobha | | 30 Április 13:11
Hozzászólás: 970
1. Az arénára jelentkező npc-k csak bizonyos időközönként legyenek len (pl.: 11 és 24 óra között)
2. Ha vkinek feltűnően sok a nyerése, azokat megvizsgáljuk
3. Tiltjuk a klánon belüli arénázást, természstesen csak ha nagyon jelentős
3. Egyéb (még kitalálunk mást is )

Mindegyik lehetőségnél lehetnek sajnos szenvedő alanyok, de megpróbálunk majd 100%-ra törekedni

Szankcionáljuk e a wintradet? trinity | | 30 Április 13:37
Hozzászólás: 4
Regisztrált: 16 Október 22:27
"Mindegyik lehetőségnél lehetnek sajnos szenvedő alanyok"

na ez a baj :s

szerintem elég lenne 1 topic, ahol ki lehet őket röhögni :p
az eddig felmerült nevek közül még senki nem okozott nekem fejfájást, rosszálmokat. nem kerültem miattuk hátrányba. sőt azt se tudom kik.
Szankcionáljuk e a wintradet? Magnum | | 30 Április 13:41
Vendég
pontosan mi is a wintrade?:)
Szankcionáljuk e a wintradet? Dagi | | 30 Április 13:51
Hozzászólás: 94
Regisztrált: 23 Október 11:37
Gondolom amikor két csapat fellép arénára, és az egyik hagyja a másikat nyerni, és így edzik fel a raitingjük...
Szankcionáljuk e a wintradet? aabéé | | 30 Április 14:27
Hozzászólás: 11
Regisztrált: 18 Október 19:56
A 2)-es egyedül megoldás. A többi még a becsületes játékosok életét is megkeseríti.

Trinity ötletét támogatnám.
Szankcionáljuk e a wintradet? Arkhon | | 30 Április 14:57
Hozzászólás: 120
Regisztrált: 16 Október 19:14
hát 3 wintradelőnk van már...
Szankcionáljuk e a wintradet? Jágó | | 30 Április 14:59
Hozzászólás: 60
Regisztrált: 20 Október 10:44
Nem vagyok híve a megelőzésnek. Akiről kiderül, annak neve felkerülhetne valami Feketelista nevű topikba, meg mondjuk meg kell vállnia minden arénában szerzett ratinghez kötött cuccától.
Szankcionáljuk e a wintradet? RQ | | 30 Április 15:14
Hozzászólás: 20
Regisztrált: 20 Október 16:18
Kezdjük azzal, hogy Infernotól és Purplebeard-től elvesszük az S4 vállast mert elég ügyesen összewintradelték... Idézek egy ALLISTÓL (tfm Chat). "...sosem láttam még őket arenázni pedig szinte egésznap fentvagyok ..."

Mivel az ilyesnsmit nemlehet fotózni, ezáltal elég nehéz lesz ezt kiszűrni, a klánok közötti arenázást betíltani meg sztem baromság .

De száz szónak is 1 a vége... véget kell vetni a wintrade-nek, mert ez kezd nagyon elfajulni.


Szankcionáljuk e a wintradet? Rimsen | | 30 Április 15:22
Hozzászólás: 55
Regisztrált: 17 Október 08:45
Ezt könnyű lenne ellenőrizni, hiszen ezek a játékosok nem csúcsidőben tolják, mert akkor nem a saját teamükkel kerülnek össze. Éjjeli 2-3 körüli arénázók szinte mindig csalnak
Szankcionáljuk e a wintradet? Domi | | 30 Április 15:45
Hozzászólás: 35
Regisztrált: 19 Október 11:47
Idéznék egy nemrég írt PÜmből:
... ha van büntetés, akk intő példaként szolgálhat. Jó példa erre a csíterek bannolása. Hírekben közlik h bannoltak x csítert, viszont neveket nem modják el, sem frakciót (vis így kéne). Ugyanígy kéne megoldani itt is, aztán a "bűnösön" múlik h elmondja e. Büntetést ígyis ugyis megkapja, ha folytatja, csak durvulhat a dolog. ...

A büntetés egyszerű - akárcsak origin: aréna cuccok v arénapontok elvétele, esetleg bann. Inkább a "kivizsgálás" részt kéne jól kitalálni, mert attól még, hogy hajnal játszik, v "nem válaszol a whispre" v h egy klánban vannak, még semmit nem bizonyít semmit se.

Egyébként: igen.
Szankcionáljuk e a wintradet? Magnum | | 30 Április 15:46
Vendég
értem,köszi Dagi
Szankcionáljuk e a wintradet? Domi | | 30 Április 15:48
Hozzászólás: 35
Regisztrált: 19 Október 11:47
váá banyek de magyaros vok ma:
"még semmit nem bizonyít semmit se." xDD
okuljatok!
Szankcionáljuk e a wintradet? Remhir | | 30 Április 15:59
Hozzászólás: 114
Regisztrált: 18 Október 15:39
hát azt én nem tudhatom h inferno meg purple wintradelt-e de hordában van 1 warri nevét nem mondom nehogy köcsögnek nevezzetek ... deee 2 brutal sword-al szaladgál úgy h mellette még az S-2 sem teljes (legalábbis mikor láttam nem volt az)...
ammeg nem kell ezzel mást csinálni a GM-ek neve alá nyitni 1 kis ablakot (itt a honlapon) és beleírni a wintrade-lők nevét szép nagy rikító színű betüvel h mindenki lássa
Szankcionáljuk e a wintradet? Menzo | | 30 Április 16:15
Hozzászólás: 51
Regisztrált: 17 Október 18:49
Szerintem feltűnik a többi játékosnak, ha valaki egyik pillanatról a másikra már brutalban játszik úgy, hogy nem is játszottak vele. Nagyon feltűnő, legalábbis számomra, én mindenkit meginspectolok és informálódom.
Szankcionáljuk e a wintradet? Charlie | | 30 Április 17:24
Hozzászólás: 92
Regisztrált: 17 Október 10:14
Sztem büntessék keményen a csalókat. Az s4-nek van egyfajta presztizs értéke viszont így teljesen elveszti. Igenis szenvedjen meg érte mindenki mint én
Szankcionáljuk e a wintradet? Feeli | | 30 Április 17:25
Hozzászólás: 44
Regisztrált: 17 Október 10:29
Az 1. "korlátozás" nem is lenne az, 11 óra előtt egyébként se nagyon lehet arénázni, mert szinte senki sincs.
Mivel ezt biztos sok mindenki olvassa, aki szeret arénázni, ezért leírok egy kis történetet.

Eredetin 2v2ztünk, az ellenfelek egy restodruid és egy demo lock voltak. (nem ismertük őket, soha nem is láttuk, más realmről voltak) Nagy nehezen megöltük a lockot, a társam és én éltünk mindketten, na meg a restodruid.
Már elkönyveltük a győzelmet, de pár mp múlva a társam kifagyott és maradtam healerként a druid ellen.
Mivel eddig még nem fordult elő ilyen eredetin, eszembe jutottak az itteni tapasztalatok.

Most majd kapok egy roflspammet, azán elmegy stealtbe 10 percre, előjön, ugrál körülöttem, nevetgél és várja majd h kilépjek. (megtörtént eset)

Viszont nem ez volt. /point az egyhelyben futó társamra, /flee a druidra, és lássatok csodát, leavelt!
Lehet h ez egyedi eset, és máskor kinevetnek majd, de akkor is példát vehetnénk erről.
Szankcionáljuk e a wintradet? London® | | 30 Április 17:34
Hozzászólás: 6
Regisztrált: 18 Október 23:47
Először is leszögezném hogy a "wintrade" ellen vagyok.
De! ha belegondoltok kit érdekel az hogy brutal fegyóval járkál hogyha azt csak hajnali 2-5óra között teszi. Egyszerűen nem érdekelnek az ilyenek, és az ilyenek nem wintradelők ez más kategória.
A "wintrade" az lenne hogy 2 team 2000-2000 ratingen áll, feljönnek hajnalba nyomatnak pár meccset, úgyhogy először az egyik kap ki és a másiknak meg van a fegyó vásárlás, aztán fordítva majd másnap reggel a kutyának nem tűnik fel a dolog, hogy a srácnál már brutal van és 2k-s rate-je van csak. Na ezt viszont rühellem és ezt nem lehet bizonyítani sajnos.
Lehet mondani hogy jó de csak 50rateről van szó, de azért aki már járt 2k felett az tudja, hogy 50-en jóval nehezebben jön össze ilyen magasságba.
Szankcionáljuk e a wintradet? Lipi | Shamrock | | 30 Április 17:37
Vendég
Wowwiki wintrade szekciójából idézek: "Such processes were put an end to with the release of Patch 2.4.2, and many players involved with such acts had Account suspensions, Arena Points, Rating and Gear removed." Hasonló lehetne itt is azokkal akikről EGYÉRTELMŰEN bebizonyosodik a dolog.
Szankcionáljuk e a wintradet? Szekka | | 30 Április 18:09
Hozzászólás: 60
Regisztrált: 16 Október 20:52
én is kitenném közkincsé a neveket, hogy mindenki lássa kiről van szó, emellett elvenném a cuccát, ugy ahogy a cheaterekkel csinálták a gmek. kiirták őket játékba. ugyan ezt kéne, csak elég lenne itt a honlapon
Szankcionáljuk e a wintradet? Drumer | | 30 Április 19:07
Vendég
Ha ezt bevezetik, kétszer annyi vádaskodó lesz, mint ahány wintrade-es. Tudom, hogy egyik GM sem hülye, de lenyomozni akkor is szinte lehetetlen lesz wispek alapján - pláne, ha jól összedolgoznak. A tények alapján pedig (közös guild, hasonló rating, bagolykodás, hirtelen gearesedés) csak gyanúba keverhetnek, bizonyítani nem tudnak semmit.
Szankcionáljuk e a wintradet? Laly | | 30 Április 19:20
Hozzászólás: 15
Regisztrált: 19 Október 12:41
Mikor nekem anno Zöldsámánnal meg lett a full s4 közel 6 hónapi arénázás után!!!! Másnap rögtön kaptam h tuti wintradeltünk Pedig ez nem így volt, és sajnos aki minket le wintradezott az volt a lussz poén h ő meg javában tolta és mégsem mutagottam rá ujjal inkább magamba folytottam a dühömet vagy Zöldel megosztottam

Mellesleg, igen szigorúan kellene büntetni, mert valójában ez is csalásnak minősül és semmi skill nem kell ahhoz h 10szer leöljél 1 "bábut". Csatlakozom az előttem szólókhoz a büntetés végrehajtási dolgokban!

ui.: Az APEH levelezzen az ilyen emberekkel
Szankcionáljuk e a wintradet? Molin | | 30 Április 19:47
Hozzászólás: 17
Regisztrált: 17 Október 17:23
........kivan infernoval + purpizével!!!nem elég hogy ki Wintradelték maguknak a full brtuot,még most abban kezdetk új teamet!!!!menjenek már ink bg re vagy sw elé duelezni,mert így kajak töllem veszik el a játék kedvet,hogy bejönnek full cucban és nyernek!!!áááá az ideg szét.....!!!!!
Szankcionáljuk e a wintradet? Winnie | | 30 Április 19:59
Hozzászólás: 65
Regisztrált: 27 Február 12:08
Molin, ne legyél frusztrált, ők eléggé azok lehetnek, hogy senkit nem vernek 2ooo rating fölött, ezért új team kell. Én sajnálom őket.

Na de a témához:
1. Ahogy Feelian mondja, a tisztességes playerek 99%-ának ez nem lenne korlátozás, a wintraderek 99%-ának viszont az lenne. Támogatom.
2. Támogatom.
3. Itt a "nagyon jelentős" a lényeg. Senki nem akarja, hogy ne arénázhass a klántársad ellen, az lenne tiltva, hogy szinte kizárólag csak ellenük ne lehessen.

A szégyenfalat is támogatom, bár az nem megoldás, a nagy halak úgyis hiányozni fognak róla (bizonyíték hiányában).
Szankcionáljuk e a wintradet? Csab | | 30 Április 20:30
Hozzászólás: 16
Regisztrált: 18 Október 06:21
Sajnos vannak akik wintradelnek és szerintem ez ellen csinálni kell valamit mert az úgy nem fer hogy bárkinek lehet nagy ratingje, szenvedjen meg érte mindenki ne wintradel szerezzen magának. Tehát támogatom maximálisan az ötletet
Szankcionáljuk e a wintradet? Csab | | 30 Április 20:33
Hozzászólás: 16
Regisztrált: 18 Október 06:21
Jah és megoldásnak azt tartanám hogy egy bizonyos idő után ne lehessen jelentkezni arénába mert wintradelni azért csak úgy lehet ha későn jönnek fel amikor nincs senki aréna körül
Szankcionáljuk e a wintradet? Julius | | 30 Április 23:11
Hozzászólás: 78
Regisztrált: 17 Október 08:38
A szabályzat implicit módon tiltja az ilyen fajta csalást.
Szankcionáljuk e a wintradet? toMiazelíró | | 01 Május 00:57
Hozzászólás: 160
Regisztrált: 18 Október 12:03
én csak az itemet (s4 vállas, talán fegyokat) venném el + kiirnám a szégyen falra
Szankcionáljuk e a wintradet? GM Hunti | | 01 Május 01:33
Hozzászólás: 89
hmm, irtam egy scriptet, első helyen kidobott egy szinte full kék ürgét 1769es ratingel.... úgy emlékszem ez normális... vagy mégse? o.O
Szankcionáljuk e a wintradet? drugsmoneysex | | 01 Május 02:25
Hozzászólás: 3
Regisztrált: 19 Október 04:19
Esetleg kaphatnának egy titlet h ''s4 vállashoz nem jár skill'' vagy a másik az adott emberkén Inferno The Wintrader
Szankcionáljuk e a wintradet? Jágó | | 01 Május 02:40
Hozzászólás: 60
Regisztrált: 20 Október 10:44
ez a wintrader titulus nekem tetszik Smokie
Szankcionáljuk e a wintradet? Remhir | | 01 Május 08:10
Hozzászólás: 114
Regisztrált: 18 Október 15:39
full kék +1769-es rate ... van aki ész nélkül csinálja ...
Szankcionáljuk e a wintradet? Moo | | 01 Május 11:01
Hozzászólás: 77
Regisztrált: 19 Október 13:07
3. Tiltjuk a klánon belüli arénázást, természstesen csak ha nagyon jelentős

Hát mi pontszerzés céljából klánon belül 5v5özünk de mindig 1500 ratingen maradunk. Kevesebb jön mint 2v2ben 1750 de több mint a semmi.
Mivel ezzel a ratinggel nem kapsz semmit (cuccot) így nem is zavar sok vizet. Ratinget meg mindenki szerez magának ahol akar. Na most akkor hol itt a gond?
Szankcionáljuk e a wintradet? Roth | | 01 Május 11:44
Hozzászólás: 45
Regisztrált: 17 Október 11:48
Wintradet megszüntetni nem lesz könnyű, sőt teljes mértékben nem is lehet, viszont nem mindegy, hogy valaki 1900+ felett csinálja, vagy 1500 körül az s4 kezes megvásárlása miatt (persze ez utóbbi sem tisztességes, de összehasonlíthatatlan, a s4 fegyverekhez képest)
Egyrészt megoldás lehetne (ha megvalósítható), hogy minden meccs eredményét eltárolja a szerver (csapatnév, ratingváltozás) majd megnézni programmal hogy egyes csapatok hányszor kerültek össze ugyan azzal a csapattal, majd azokat a csapatokat akiknek sok volt az egymás elleni meccsük kivizsgálni (ami szintén elég körülményes és attól mert valaki 5-6 meccset játszott nem feltétlen wintraderől van szó). Ja igen csak ötlet volt, megvalósítása elég nehézkes, és nem, nem írom meg a kódokat hozzá.
Másik megoldás csak korlátozná, illetve inkább csak lassítaná a wintradet, amellett, hogy a becsületes arénázókat is károsítja. Ez pedig nem más, mint a rendszer ami vizsgálja a ratingkülönbséget ami összerakja a csapatokat. Ha jól tudom jelenleg ez 200, ha lecsökkentenénk 100ra nehezebb lenne a wintrade (igaz ha magasabb ez a különbség akkor is összehív ugye, de a kockázatukat jelentősen megnövelné) Abból kiindulva hogy ha van A és B csapat 1900 ratinggel, ha az A nyer 2x kb lesz 1935 pontjuk a másiknak 1865. Ha 3.ra is az A csapat nyerne akkor kb meglenne a 100 pont különbség ami jelentősen lassítaná a lebonyolítást, ha meg nem akarnak kockáztatni akkor viszont 2:1 arányba kéne nyerniük kb. Viszont megjegyezném ez a lépés könnyen visszavetheti az aréna forgalmát.
Szankcionáljuk e a wintradet? Winnie | | 01 Május 12:00
Hozzászólás: 65
Regisztrált: 27 Február 12:08
Miért van a szerver szerint március 1.?
Szankcionáljuk e a wintradet? Crysiss | | 01 Május 12:27
Vendég
Roth múltkor vagy 7 meccset mentem Tejesék ellen, wintrade lehetett?:O
Marhára nem mert 1500-as ratingjük volt nekünk meg 1700 és nem húztuk őket felfele sőt:P
ez több mint az 5-6 meccs és kivizsgálnak mert mindig nyertünk aztán isten pá
érdekes megoldás, akkor óránként mernék menni 1-2 meccset nehogy ugyanazokkal kerüljünk össze
Szankcionáljuk e a wintradet? Molin | | 01 Május 12:28
Hozzászólás: 17
Regisztrált: 17 Október 17:23
azt nem lehetne + csinálni,hogy akinek + van a full s4,azokat össze rakni 1 arénába?és + nézni ki érdemli +,aki nyer + tarthajta,aki nem,elveszti(persze gondolok itt vállas,fegyó),ez se + oldás,de akkor már csak az viselje az s4 et aki tud is játszani!!
Szankcionáljuk e a wintradet? Roth | | 01 Május 12:47
Hozzászólás: 45
Regisztrált: 17 Október 11:48
Mint mondtam (vagy akartam volna sugallni, hogy ha sok meccs van ki kéne vizsgálni, és nem biztos hogy csak 1 hetet kéne nézni, na meg időpontse mindegy hogy délután 3 óra vagy hajnal 3 óra (ekkor ugye időpontot is tárolni kéne.)
Szankcionáljuk e a wintradet? Moo | | 01 Május 13:36
Hozzászólás: 77
Regisztrált: 19 Október 13:07
Szerintem meg tökmind1. Attól hogy s4ben rohangálsz nem feltétlenül értesz a karihoz és ha véletlen összekerülsz arénában olyanokkal akik igen akkor máris nincs ratinged.
Az meg hogy s4 kesztyű hát már bocsi de 2v2 ben is volt 0-10es átlagunk 1400 alá estünk és kövi héten újra kellett csinálni a teamet mert felesleges lett volna tovább esni (friss 70es karik) de pontot ugyan úgy kapsz. Ugyan ez a helyzet azzal ha 1500 tartod magad csak nem kell regroupolni és senkinek sincs hatalmas előnye belőle max annyi hogy +100 pont/hét.
Szerintem elég azokat csesztetni akik kék-ződ cuccokkal magas ratingen vannak. Kiskapuk mindig is lesznek akárhogy is fogalmazódik meg az a szabály.
Szankcionáljuk e a wintradet? toMiazelíró | | 01 Május 14:46
Hozzászólás: 160
Regisztrált: 18 Október 12:03
molin ötlete jo lenne a mozdulatokat ugy sem lehet begyakorolni mert az sokxor a helyzet adja be
Szankcionáljuk e a wintradet? Shoty | | 01 Május 17:22
Hozzászólás: 194
Regisztrált: 16 Október 19:07
Akasztófa.
Szankcionáljuk e a wintradet? Inferno | | 01 Május 19:09
Vendég
Molin, egy nem full brutba megyek hanem azért se hordom az s4 vállast de ha mindenkinek ekkora probléma hogy megvan sajnálom, meg nem látnak engem soha arénázni... kérem szépen este 7-től 9-ig vok online és 5 70-es karim van és hol ezzel hol azzal vok fent és mikor van időm akkor arénázok, de ha tényleg ennyire zavar mindenkit az hogy megvan a vállas akkor kifogom dobni elvok én az s3-al is és mindenki azt hisz és gondol amit akar, most is biztos winrateltünk mert 38 win van és 6 loss és 1925-ös rate biztos ezt is ugy csináltuk csak rohadtul nincs rá időm meg itt sírtok össze visza ugyan ez csak egy játék.... de pont olyanok is sírnak akik még semmit nem tettek le az asztalra itt, kétéve vok a szeron soha semmi szabály elenest nem tettem nem most fogom elkezdeni, és mégegyszer hangoztatom mindenki azt gondol amit akar számomra ez csak egy játék nem tud érdekellni ki milyen erős meg stb.
Szankcionáljuk e a wintradet? Fearv | | 01 Május 19:24
Hozzászólás: 6
Regisztrált: 19 Október 16:32
Nekem annyi a véleményem hogy annakidején, mikor elkezdtünk arénázni társammal, volt olyan mákunk hogy pont olyanokat fogtunk ki akik hát hogy is mondjam, még nem értettek a karijukhoz kellően, és hát nem voltak nehéz meccsek... pedig akkor még mi is félig kék-félig karás cuccokban virítottunk, és mégis a szerencse miatt elértünk 1700 ig, igaz afelé a szentnek se akart menni, de elértük... Az az ötlet szerintem hülyeség hogy összeereszteni a fullosokat és aki nem alakít jól az nem érdemli meg, és akkor elvenni... sokszor van hogy fellépek és 10 ből 10et nyerek(igaz már lassan 2 hónapja nem arénáztam) mert pont olyanokat fogok ki akiket könnyen elverünk, de lehet 1 héttel később 10 ből 8at bukunk mert pont olyat fogok ki aki ellen a team felállás miatt esélyünk nincs... szóval szerencse függő is lehet... és asszem azért nem kéne senkit büntetni mert jó szerencséje volt... szégyenfal megint olyan hogy sokmindenkire rámondják csak azért mert van S4 vállasa, és asszem olyat nem kéne kiírni aki csak valaki szerint az, mondjuk GM által kiírni akiről 100%ig bebizonyosult hogy wintradelt... szerintem az lenne a legjobb megoldás hogy mondjuk 1900 felett a meccseket ellenőrizni... nem tudom meg lehet e oldani valami programmal vagy hasonlóval, hogy az 1900 feletti meccseket feljegyzni ki kiellen ment és ki lett a nyertes, mennyi dmg-t/heal-t vittek be, mikor játszották le a meccset... és ha sok wintradera utaló gyanús eredmény van akkor azokat esetleg jobban leellenőrizni... nah kicsit hosszú lett de ez van.
Szankcionáljuk e a wintradet? caligvla | | 01 Május 19:27
Hozzászólás: 58
Regisztrált: 02 November 21:09
Wintraderek ellen az ivartalanítás az egyetlen megoldás.
Szankcionáljuk e a wintradet? Erdöréme | | 02 Május 01:06
Vendég
Szerintem aki wintradel, az hülye, mert abban semmi játékélmény nincs...
Ettől függetlenül vannak ökrök, akik CSAK ÍGY tudnak S4-hez jutni, ami engem nem zavar, mert ha nincs tudás mögötte, akkor full zöldben lealázom őket, de a szankció - ha megoldható - rájuk férne!
Infernot meg sztem nem kéne köpködni, mert ő nagyon ügyesen játszik, nem hiszem, hogy csalásra lenne szüksége!
A bíráskodást hagyjátok meg a GM-eknek, mindenki saját magát ellenőrizze...
Szankcionáljuk e a wintradet? kimbelmil | | 02 Május 10:32
Hozzászólás: 22
Regisztrált: 17 Október 02:55
Volt egy eset már 100xy nyereségük volt 0vereség, fel dobták őket, lényegtelen kik voltak, delete pvp cuc-ot kaptak, és xy nap bann-t ezt lehetne most is adni bünti ként szerintem! és hát elég nehéz elkapni ezeket az embereket az tuti, egyetlen megoldás, hogy gm bácsikák és nénikék invibe leskelődnek, de szerintem ez már működik
Szankcionáljuk e a wintradet? orc | | 02 Május 12:36
Hozzászólás: 5
Regisztrált: 13 November 12:10
Igen! Továbbá...
1. Az arénára jelentkező npc-k csak bizonyos időközönként legyenek len (pl.: 11 és 24 óra között).
Én ezt tartom még mindig a legjobb megoldásnak, mert akik csalnak azok rákényszerülnének ezáltal, hogy élesben arénázzanak, de fogalmazhatunk úgy is, hogy rá lehetne vezetni őket. Továbbá lehetne ezt az időpontot szűkíteni, két okból is: egyik az, hogy még inkább megnövelve az esélyt, hogy rendes csapattal kerüljenek szembe, a másik meg, hogy ne legyen az, hogy megint XY ellen mennek. Persze akár szavazást is kiírni felmérésként. Szenvedő alanyai azok a tisztességes játékosok lennének akik ebben az időben egyáltalán nem tudnának fenn lenni, de hétvégén csak le tudnák játszani-ha mást nem a minimális 10 meccset... Ráadásul a saját érdekükben némi áldozatvállalás ellenében.
Akinek sok ismerőse van, az meg tudja oldani, hogy klánon kívül is wintrade-eljen, tehát nem látom indokoltnak a klánon belüli szigorítás hatásosságát.
A cuccelkobzás és rating elvevése nem rossz megoldás, csak sajna nem oldja meg a problémát, notorius módon mindig lenne olyan aki újra próbálkozna.
A szégyenfal mint olyan különböző reakciókat váltana ki azokban akik rajta szerepelnének: foggal-körömmel tagadná, vagy elismerné-persze csak magában és szégyenszemre nem arénázna többet --> kevesebb arénázó, vagy nem foglalkozna vele, vagy akár másokkal takarózna, hogy ők is csinálták, stb.

Tehát megoldásként az a véleményem, hogy zanzásítani kell a csalókat a tisztességesekkel.
Szankcionáljuk e a wintradet? Kalas | | 02 Május 13:07
Hozzászólás: 128
Regisztrált: 24 Október 10:16
1. megoldást a népnek.
Azt a pár wintrade-előt meg húzzuk karóba, és Shati különböző pontjain tegyük ki elrettentésképp. Vagy hozzunk létre egy inkvizíciós brigádot, aki Vallat, ha beismeri akkor törlik az Accját, ha nem akkor meg törlik az Accját. Pusztulj wintrade-er!
De a wintrade-er title is jó 5let volt
Szankcionáljuk e a wintradet? Moo | | 02 Május 15:17
Hozzászólás: 77
Regisztrált: 19 Október 13:07
Oké legyen az 1. megoldás. Én melóból általában 5kor érek haza de van hogy csak 4kor persze az is megesik hogy 6kor. Akkor legyen mondjuk 4-7ig az aréna asztán keljetek ti korán mert nekem az a jó. Azt meg mi a rákból gondolod hogy hétvégén majd pont itt fog ücsörögni aki hétköznap sem ér rá? Nekem általában van jobb dolgom is. Pl neked is lehetne ha megismerkednél a barátnő fogalmavál. Persze felőlem pasizhatsz is semmi bajom a melegekkel amég nem az én seggemre pályáznak.
Szankcionáljuk e a wintradet? Kalas | | 02 Május 16:35
Hozzászólás: 128
Regisztrált: 24 Október 10:16
WTF?
Most komolyan
Áruld már el nekem.
Légyszíves. Mindig is érdekelt.
Hogy a jó fészkes fenéből szűrted te le azt h nincs barátnőm abból, h az első megoldás mellett vagyok? Jézusom, tudom h WoWos körökben nagy divat a "haha úgysincs barátnője", mer olyan keményen hangzik,de könyörgöm
Ez most fájt
Szankcionáljuk e a wintradet? Kanta Béla | | 02 Május 16:40
Hozzászólás: 1
Regisztrált: 23 Január 21:10
San ez volt a legdedósabb hozzászólás amit itt az oldalon olvastam 2 év alatt.
Szankcionáljuk e a wintradet? Moo | | 02 Május 18:43
Hozzászólás: 77
Regisztrált: 19 Október 13:07
Rossz neked Béla. Lehet ha többet olvasnád találnál még.
Amúgy meg ...
Hozzászólás: 1
Regisztrált: 23 Január 21:14

Én kérek elnézést!

Kalas: elfelejtettem kiírni hogy Orcnak szántam. Azért mert a tiéd alatt van nem automatikusan a tiédre vonatkozik. Persze ha magadra veszed lehet benne igazság...
Szankcionáljuk e a wintradet? Kalas | | 02 Május 19:22
Hozzászólás: 128
Regisztrált: 24 Október 10:16
Ha feltüntetted volna, h neki szánod egy szavam nem lett volna...
De igy mivel az enyém után írtad jóval, és az 1es megoldás mellett lévöket fikáztad, hát nem toom, lehet nem azér hittem azt h nekem irod mer segghülye vagyok

"Persze ha magadra veszed lehet benne igazság..." <= Grat, látom a szarpofozáshoz értesz...
Szankcionáljuk e a wintradet? Silver | | 02 Május 19:47
Hozzászólás: 61
Regisztrált: 18 Október 15:25
azmijaz?
Szankcionáljuk e a wintradet? orc | | 02 Május 19:54
Hozzászólás: 5
Regisztrált: 13 November 12:10
Haha San, nem tűnt még fel, hogy keveset vagyok mostanában? Arénázni meg nem arénázok, de véleményem csak lehet, ha már játszottam pár meccset. Hidd el nekem is van jobb dolgom, nem csak hétvégén hanem hétköznap is, a barátnő fogalma meg egyáltalán nem ismeretlen számomra... A melegeket meg helyből utálom. Amúgy két 70-es karim van össz. és nem is lessz több, bőven elég még ez is.
Szóval ezt jól benézted!
Szankcionáljuk e a wintradet? Winnie | | 02 Május 21:27
Hozzászólás: 65
Regisztrált: 27 Február 12:08
San, olyan társadalomban élünk, ami a többség érdekét a kisebbség érdeke elé helyezi. Az 1-es megoldás egy kicsit kényelmetlenebbé tenné max. 4-6 becsületes ember arénázását, és az összes wintraderét. Emellett a becsületes többség (200+) player jól járna, mert fair közegben versenghetne.
(Amúgy meg látni téged nappal is wowban..)
Szankcionáljuk e a wintradet? Lillie | | 03 Május 05:17
Hozzászólás: 36
Regisztrált: 12 November 18:33
Hello
Nem vagyunk sokan a szereveren.... gyakorlatilag ilyen látszám melett elég nehéz tiltani a wintradet. Egyetlen értelmes ötletnek tartom azt h az npck déltöl kb egyig legyenek lennt. Ami mondjuk engem még sziven üt az a 4/5 5/5 ös brutálos warrik stromheraldal
nem lehetne azt a fegyvert beszüntetni?:D
Szankcionáljuk e a wintradet? caligvla | | 03 Május 11:11
Hozzászólás: 58
Regisztrált: 02 November 21:09
Szerintem pont a kis létszám miatt könnyű ezt észrevenni és szűrni. Ha 3x ennyien lennénk fel se tűnne ha valaki csal. Az időtartam beállítása jó megoldásnak tűnik. Ez amúgy dc-vel járna?
Szankcionáljuk e a wintradet? Winnie | | 03 Május 11:20
Hozzászólás: 65
Regisztrált: 27 Február 12:08
"nem lehetne azt a fegyvert beszüntetni?:D "

Vagy inkább az összes fegyvert. A TFM WoW lenne az első K1 MMORPG..
Szankcionáljuk e a wintradet? Winnie | | 03 Május 11:22
Hozzászólás: 65
Regisztrált: 27 Február 12:08
Cali, biztos nem járna dc-vel, az arena npc-k spawnja/despawnja ugyanúgy megoldható automatikusra, mint a BG npc-ké.
Szankcionáljuk e a wintradet? Voron | | 03 Május 22:42
Hozzászólás: 62
Regisztrált: 27 Október 21:55
Sracok aki buggol instat attol bevetten elveszik az oszes itemjet ami onnan van + ban.. - sztem etz a win trade re is be lehetne vezetni - amugy meg ahoz tenyleg kicsi a szero h pl olyat bevezessenek h guilden belul ne lehesen arenazni v adott idoben ne lehessen- mikor sokszor a 10 mecset se tudja az ember lejatszani ha pont a heten nem a "kocka idoben" volt fent wowon.... - egyebkent meg gmek visible off ban tarthatnak szuro probat enyi erovel barmek mecsen aztan a jovo infernoit lehet kisgatyara oltoztetni ... - Amugy teny h sok embert megvadolnak h igy ugy traidel pedig lehet h csak makjuk volt/ mace bugolnak / joegtudja mien kiskapu kihasznalsa divat most arenaban ( 4 honapja nem arenazok ). Ettol fuggetlenul ha a 3 lehetoseg kozul kell valasztani akkor sztem maradjunk a 3.Egyebb nel es tenyleg vmi ertelmeset lehetne kiotolni
Szankcionáljuk e a wintradet? toMiazelíró | | 04 Május 09:28
Hozzászólás: 160
Regisztrált: 18 Október 12:03
Purplebeard a barátom és amikor megláttam hogy s4 válals elhalmoztam öt /bravo meg ilyenekkel én enm vko féltékeny ha már meg van akkor meg van am infernotol és lilától kitelik s4 vállasra is csak ezt sokan nem gondolják át.....
Szankcionáljuk e a wintradet? Lillie | | 04 Május 11:05
Hozzászólás: 36
Regisztrált: 12 November 18:33
Winnie de most komolyan téyleg vicces látványok full s4ben ééés keééébe a macestuner atom fegyo gyakorlatilag aréna annyibol áll h áll auto at. és várja h gyerüüünk lolherald proccolj hát nem vicces ?:D
Szankcionáljuk e a wintradet? Gm Kobha | | 04 Május 11:31
Hozzászólás: 970
Inf, Tomi sztem senkit sem az zavar hogy nektek/nekik megvan, hanem az ahogyan szerezték. Az is biztos hogy előbb utóbb meglett volna (mondjuk a vállas rating hiányában nem), csak/vagy nem egyik hétről a másikra...
Ill nem néztem még utánna biztosra, csak mindenki ezzel jön hogy ti dicsekedtetek vele, hogy milyen jól összewintradeltétek (talán még azt is megelítették hogy Lens-ék ellen, ill hogy neki pl így lett meg a brutal kard).
Szóval ha ez tényleg igaz, akkor érdekes eset áll majd elő...

Voron azt meg nem hiszem el, hogy nem lehet lejátszani a 10 meccset. Nekünk 1 nap alatt megvan mindig kb (persze van hogy -100 ratinggel zárunk, de ez más kérdés)...
Szankcionáljuk e a wintradet? Voron | | 04 Május 12:50
Hozzászólás: 62
Regisztrált: 27 Október 21:55
Figy kobha sajat tapasztalat - estere rendesen kihal az arena - volt het h minden nap 8 ra jottem meg - strajkolt a nép h menyunk instaba - 11 kor vegeztunk addigra meg mar a kutya se arenzaik - ugy kellet guildbol este 11 kor kikonyorogni h jatszon vki ellenenunk v 3 at h meglegyen a 10 (mondjuk erdekes modon azt is lejatszotuk es nem el wintrade eltuk tehat ez is nagyreszt hozaalas kerdese..). Nem azt mondom h ha az mindig nap kozben online akkor nem szedi osze a mecseket rohogve de pl anno en is meg arena tarsam is egyetemre jartunk + meloztunk szal azert van ilyen periferia is akinek pont az esti idoszak felelne meg ... Am Lens az egyik legjobb wari alinal - nem hiszem h pont neki lenne szuksege win tradre a brutal fegyohoz- a valas meg egy olyan dolog - minnel tobb csapat van annal tobb rate kerul a jatekba r.g. annal tobben tudnak s4 valast szerezni - TFM kontingesu arena tarsasagnal nem hiszem h 2-3 csapatnal tobb tudna tartani azt a rate et - es ha azt veszuk az a nyamadt valas nem igazan dobja meg ugy a statokat, inkabb respekt kerdes tehat ertheto h ha valakin friss s4 et latunk ugy h 1500 as rate el szaladgal mert azon a szinten erzi jol magat az azert kicsit kiborit 1 eseket (Plane olyanokat akik mar hoszu ideje kuzdenek erte tisztessegesen). - Persze ott a masik veglet is hisz anno kleoek mikor megszereztek rajuk is tucskot bogarat hordtak - az mas kerdes h olyanok akik eletukben nem jatszottak ellenuk... - aki tolta ellenuk az meg csak gratulalt hozza...
Szankcionáljuk e a wintradet? Spytimer | | 04 Május 13:27
Hozzászólás: 545
Regisztrált: 18 Október 11:58
kleoéknak is volt nem 1 stiklije azért mégha nem is a wintrade ügyben... (rocket boots+zászló wsg-n, de ez most már mind1. a wintrade nagyrészt este 11 és éjfél után zajlik pont mivel kihalt a szeró olyankor. be kell tiltani arra az időszakra azt annyi.
Szankcionáljuk e a wintradet? Winnie | | 04 Május 13:27
Hozzászólás: 65
Regisztrált: 27 Február 12:08
Voron, valóban kihal este 11-re az aréna, így nem is indokolt, hogy bent legyenek az npc-k éjfél után. De ahogy kiveszem a szavaidból, te sem arénáztál soha 3 órakor.
Nekem fogalmam sincs mi volt Infernoékkal, Lensékkel, de azt megjegyezném, hogy ha valaki jó, az önmagában nem zárja ki a csalást. Lásd dopping- és bundaügyek.
Válasz: Szankcionáljuk e a wintradet? Gm Kobha | | 04 Május 14:17
Hozzászólás: 970
No igen, az egyértelmű hogy lesz olyan időpont amikor semmit sem tudsz csinálni (pvp, insta)
De ilyen az egész wow (meg ugy minden játék kb), ha nem játszol vele, nem lesz meg vmid (vagy nem játszod ki sose)...
Szankcionáljuk e a wintradet? Voron | | 04 Május 14:58
Hozzászólás: 62
Regisztrált: 27 Október 21:55
Teny Winnie h nem zarja ki - de ha mar a doppinghoz hasonlitjuk akkor pl Lance is csinalhatott volna maganak 1 lolheraldot es no skillel osze szedi a rate et mint xanto. Bar megjegyzem ö legalabb nem menozik vele hanem kerek perec bevalja h nem erne sokat a herald nelkul... - mellesleg Vicces ez a herald dolog - Ok h nem akarunk K1 mmo t de azert na - a T betus seron nekem retry palaval megvolt a herald meg a brutal kard es heraldal is sebzett tobbet a kari - nem tom h a ket emu kozott menyi a kapcsolat de azert sztem erdemes lenne rapislogni mindenki szeretett cubakjara
Szankcionáljuk e a wintradet? Winnie | | 04 Május 15:22
Hozzászólás: 65
Regisztrált: 27 Február 12:08
Csinálhatott volna, nem tette. Ebből még mindig nem derül ki, hogy wintradelt-e. Ha védeni akarod, mondd azt, hogy Te nem ilyennek ismerted meg.

Stormherald meg hidegen hagy, szerintem nem ez a fő oka Xantoék sikerének, inkább a nem túl változatos 2K+os arénateam-felhozatal.
Szankcionáljuk e a wintradet? Voron | | 04 Május 17:27
Hozzászólás: 62
Regisztrált: 27 Október 21:55
vegul is igazad van - max azal vedhetem h nem ilyennek ismerem. A nem tul valtozatos 2k+ os felhozatalrol meg anyit h eddig 2 erdeti csapat volt aki elerte a valas szintet a tobiek macebuger wari+pala/dudu csapatok... - Akkor vakok kozot a mákos vak a király?
Szankcionáljuk e a wintradet? Gm Kobha | | 04 Május 22:36
Hozzászólás: 970
Ezt nem igazán értem Voron: "a T betus seron nekem retry palaval megvolt a herald meg a brutal kard es heraldal is sebzett tobbet a kari".
Kimaradt egy "nem"?
Szankcionáljuk e a wintradet? Voron | | 05 Május 00:09
Hozzászólás: 62
Regisztrált: 27 Október 21:55
Majd megtanulok írni , az a mondat így akart kinezni: "a T betüs szerón nekem retry palával megvolt a herald meg a brutal kard is és heraldal sebzett többet a kari" - a Stormherald ütött nagyobbat nem a brutal kard - (még a kari statjában is kevesebb sebzest irt a kardal) - holott papiron a herald egy 10-15% al kevesebbet kéne üssön minimumban meg maximumban is ha jól számolom (386 - 579 Damage 3.80-Speed (127 dps) +42 str a herald és 404 - 606 Damage 3.60-Speed (140.3 dps) +50 str - a brutal kard - ez még % os talenteken, buffokon átmegy ami meg tovább növeli a kard előnyét papiron - a gyakorlatban mégis a herald utött nagyobbat T éknél ). Szal ott nagyon "érdekes" tákolmány a Stormherald (kicsit olyan mintha 1 másik fegyó sebzését szamolná nem azt amit kiir) és ha van valami közös öse a 2 emunak akkor lehet h nálunk se tiszta a buli vele ...
Szankcionáljuk e a wintradet? Voron | | 05 Május 00:22
Hozzászólás: 62
Regisztrált: 27 Október 21:55


-Bar azt hiszem ez nem ide tartozik
Szankcionáljuk e a wintradet? Lens | | 05 Május 00:52
Hozzászólás: 9
Regisztrált: 16 Október 21:01
Ez az!Végre én is be kerültem a wintrader kluba már alig vártam
"(talán még azt is megelítették hogy Lens-ék ellen, ill hogy neki pl így lett meg a brutal kard)." Na hát ezzel csak annyi a gond hogy miután tesómnak meglett a vállas(Inf) utána jött átt hozzám Purple hogy segitsen megszerezni a fegyót... és hát Ozi meg Gabi-nak köszönhetem végülis mert ök ellen lett meg a rating. És bármelyik GM ellenőrizhet... bárki le Wintradelhet... le Sz*rom. mindenki azt hisz ami szíve jóga...
Szankcionáljuk e a wintradet? Lillie | | 05 Május 04:33
Hozzászólás: 36
Regisztrált: 12 November 18:33
Arra h ne lehetne lejátszani a meccseket csak annyit mondok h két napja hajal 2 kor arénáztunk 2v2t és voltak vagy 4-5 csapat még és nem is csak ugyan azokkal kerültünk össze szal aki nem tudja learénázni a heti 10 meccset arra hivatkozva h nincs ellen szerintem elég nagy butaságot mond. Mi 3v3azunk is és van ellen igaz meg kell hirdetni lfgben ,de van . Bár emgjegyzem PvP terén ezen a szeron nem régota vagyok aktiv .
Szankcionáljuk e a wintradet? Voron | | 05 Május 09:39
Hozzászólás: 62
Regisztrált: 27 Október 21:55
Jegvirag sztem gondold vegig a kulombseget a kozot h 1 nap volt ejel ellen meg h altalaban mi van(Arrol meg h en 1 regi anegdotat emlitettem kb fel evel ezelotrol, mikor itt se voltal meg, mar nem is beszelek).
Szankcionáljuk e a wintradet? orc | | 05 Május 14:41
Hozzászólás: 5
Regisztrált: 13 November 12:10
jóga? Lens te jógázol?
Szankcionáljuk e a wintradet? Lens | | 05 Május 16:08
Hozzászólás: 9
Regisztrált: 16 Október 21:01
...
Szankcionáljuk e a wintradet? Kalas | | 05 Május 22:01
Hozzászólás: 128
Regisztrált: 24 Október 10:16
Megjegyeznék egy esetet mi nemrég történt.
Kerestek 3v3ra ellenfelet. Odakerültem egy csapatba mivel ehez kerestek embereket. Azonban ugy jött össze az egész, h esélyünk nem volt a csapat ellen. Ha lenyomtuk volna velük 10 meccset, akkor ugy nézett volna ki kb. nekik:10-0 . A mi csapatunk meg valszeg már most feloszlott, bár nemtoom kiléptem. Szoa ez egy külsö szemlélönek simán wintrade-nek tünt volna, holott nem az lett volna. De a korekt ellenfél miatt 3 meccs után hagytuk a francba. Szoa nem minden Wintrade, ami annak tünik. bizonyára mindenki volt olyan hete mikor -100 vagy +100 ratingel zárt normális viszonyok közt
Szankcionáljuk e a wintradet? Balesz | | 06 Május 11:01
Vendég
1 szó mint 100 alli csiter erre jön ki az egész,és itt megint horda fog nagyobbat szivni vmiért már látom elöre : D
Válasz: Szankcionáljuk e a wintradet? Silver | | 06 Május 12:03
Hozzászólás: 61
Regisztrált: 18 Október 15:25
Anno minket is meggyanúsítottak (azóta nem arénázok) hogy wintrade-elünk, aznap kezdtük, és nap végére 1500ról 16hetvenvalahány rate-el zártuk... azt nem nézték, hogy volt közte vereség is, meg 60 meccset lenyomtunk (igen, akkor még lehetett 60 meccs egy nap alatt, akkor még nagy szám volt a működő 2v2 ) Na de lényegtelen, hallottam már mindenkiről olyanokat, hogy az ÉN fülem állt kettő (Igaz Domi? azóta már nem csak az ice lance-edre procol a frostbite, de még a /hello-ra is, tudom én)
Szankcionáljuk e a wintradet? Kalas | | 06 Május 12:53
Hozzászólás: 128
Regisztrált: 24 Október 10:16
Hát Balesz, 1 szó mint 100, elég [cenzúrázva] h neked ez jött le...
Szankcionáljuk e a wintradet? Bodi | | 06 Május 19:30
Hozzászólás: 119
Regisztrált: 16 Október 19:26
Tegnap láttam BG-n egy allis palát Merci cuccokban és S4 vállasban. Nevet nem mondok, mert még leköcsögöznek... No comment az illető, egyszerűen szánalmas már.
Az 1-es nagyon jó ötlet.
2-es -- háát, azért olyan előfordulhat mákból is, h az elején egy újonnan alakult csapat jó arányban nyeri a meccseit.
3-as -- nem tartom túl jó ötletnek
Szankcionáljuk e a wintradet? Grffith | | 06 Május 20:36
Hozzászólás: 12
Regisztrált: 25 November 20:14
Sziasztok!Balesz miért gondolod h az alli cheater???Biztos h a hordások is wintradelnek!Mintha a horda olyan szent h ők nem csalnának!Na ne mondjad már!Hordába is vannak wintradelők úgy mint az alliba!
Szankcionáljuk e a wintradet? Grffith | | 06 Május 20:40
Hozzászólás: 12
Regisztrált: 25 November 20:14
Bodi asszem én is vágom h kiről van szó!De én armoryn láttam és egészen meglepődtem h ez h sikerülhetett neki!:D
Szankcionáljuk e a wintradet? Shoty | | 06 Május 21:26
Hozzászólás: 194
Regisztrált: 16 Október 19:07
Fogjátok már fel, hogy ez nem az alliról meg a hordáról szól, hanem a csalókról. Az a pala pedig nem megszerezte, hanem kapta, amiért sokkal támogatta a szervert, ennyi.
Szankcionáljuk e a wintradet? Winnie | | 06 Május 21:45
Hozzászólás: 65
Regisztrált: 27 Február 12:08
Hát nem választott valami okosan, azt meg kell hagyni.
Szankcionáljuk e a wintradet? Silver | | 06 Május 23:53
Hozzászólás: 61
Regisztrált: 18 Október 15:25
szegény nem tudja, h kb 200 ember <enyhénszólvaidézőjelben> "rosszallását" vonta a saját fejére :3
Szankcionáljuk e a wintradet? gaborka | | 07 Május 17:03
Vendég
1: szerintem nem
2: szerintem nem
3: egyéb - javaslat, 2 is -> első: ha megoldható, akkor az arena meccsek logolása (amennyiben kivitelezhető) a következő módon:
Az alábbiakban természetesen nevek értendők!
- meccs előtt a két csapat pontszáma, és a játékosok pontszámai külön logolva + időpont mp-ig(értsd: az az idő amikor megjelenik hogy bemehetsz arénába)
- meccs után a két csapat pontszáma, és a játékosok pontszámai külön logolva + időpont mp-ig

Így amit tudni fogunk a logból:
- bent volt-e mind a 4/6/10 (értsd: 2v2, 3v3, 5v5) játékos
- mennyi ideig tartott egy meccs (pl ahol healer van és veszítenek, a túl rövid meccs gyanús)
- ha csak a csapat pontszáma változik, és több ilyen van ugyanazokkal a csapatokkal, wintrade
- ha a vesztes csapat egyik játékosa nem buk pontot, akkor a másik kiléphetett a halála után, hogy ne veszítsen personal ratinget

De a legfőbb előnye, hogy láthatjuk ki hogyan halad az utóbbi meccsekben.


második, egyszerűbb módszer:
Logolni, hogy az adott csapat ki ellen játszik, és a meccs végén a változás, majd ez elérhető pl armoryban, vagy egykülön menüben. Csapatnévre kattintáskor kiírja az az időben a két csapatban kik voltak. Így mindenki saját maga követheti, hogy ki kivel játszik, és mi az eredménye. És mivel mindenki látja, így hamar kitudódik az esetleges csalás.

Tudom nem egyszerű, de gondolkozzatok el rajta, én a másodiknak örülnék.
Szankcionáljuk e a wintradet? gaborka | | 07 Május 17:06
Vendég
Kis javítás, szerekesztés gomb nincs.
logolt idő: inkább legyen a meccs elkezdési ideje, azaz mikor nyílik az ólajtó.
Szankcionáljuk e a wintradet? Domi | | 07 Május 17:30
Hozzászólás: 35
Regisztrált: 19 Október 11:47
Vagy a jó öreg kommunizmus:
Kikéne dobni egy hírdetést - "Besúgókat keresünk!"
Feltételek:
- általános iskola 2. osztályának sikeres elvégzése (tudjon írni, olvasni, számok ismerete, összeadás és kivonás, zsírkrétával jegyzetelés, ismerje az órát)
-Tehetség az insane Print Screen spammolásban.
-Paint alapismeretek.
-puhatest, nagy láb.

Ha elég sok jelentkező lesz, akk remélhetőleg minden gyanús csapat seggébe lehetne állítani egy rugót. Lehetne bérelni is őket. Mivel spionság nem sok inteligenciára vall, kiváló lehetőség, mint olcsó munkaerő.

Kettőspontnagy dé.
Szankcionáljuk e a wintradet? Arkhon | | 07 Május 21:34
Hozzászólás: 120
Regisztrált: 16 Október 19:14
"mennyi ideig tartott egy meccs (pl ahol healer van és veszítenek, a túl rövid meccs gyanús)"

én erre azért nem vennék mérget, ez max kb az olyan 1900+osokra igaz, ha szerencséje van pl egy cement shmannak, elég hamar bedarálja a healt(vagy ha clothos a társa, akkor lehet ink annak esik neki, és azt öli).

A 2. módszer az mondjuk már sokkal jobban kivitelezhető, és praktikusabb, és még tetszene is, h meglehet nézni, h ki, kivel játszott, szal a 2. ötletet így támogatnám, bár nem tom, h ez mennyire megvalósítható...
Szankcionáljuk e a wintradet? azi | | 08 Május 10:07
Vendég
nem értem a kérdést.

wintrade = a rendszer megkerülése = csalás = bann

mit kell ezene vitatkozni?

blizzard több tízezer játékossal közölte, hogy chatlog és meccsek megfigyelése után nem találták jogosultnak az itemekre, és elvették.


Szankcionáljuk e a wintradet? Bodi | | 08 Május 11:51
Hozzászólás: 119
Regisztrált: 16 Október 19:26
Remek a 2. javaslat Craig, már "csak" meg kell csinálni.
Blizzéknek csöppet nagyobb emberi kapacitása van az ilyen csalások felfedésére...
Szankcionáljuk e a wintradet? azi | | 08 Május 12:50
Vendég
persze, de egy blizz szervren nem négyszázan játszanak lol
Szankcionáljuk e a wintradet? Remhir | | 08 Május 14:14
Hozzászólás: 114
Regisztrált: 18 Október 15:39
ELÓÓÓÓÓ EEEZ BRUTÁLIS XD
Szankcionáljuk e a wintradet? Morren | | 10 Május 12:41
Hozzászólás: 2
Regisztrált: 17 Október 13:52
FÖlösleges ezen vitázni.. Wintrade-elni csak akkor lehet ha nincs seni fent, tehát ha ilyenkro nincs NPC nem lesz wintrade.. SZtem ennyi a megoldás kulcsa..
Szankcionáljuk e a wintradet? Diego | | 11 Május 19:44
Hozzászólás: 4
Regisztrált: 20 Október 15:17
izé... mi az az aréna?
Szankcionáljuk e a wintradet? Rimsen | | 11 Május 21:57
Hozzászólás: 55
Regisztrált: 17 Október 08:45
Esetleg a dmg +heal-t lehetne nézni, az sokat mondó lehet
Szankcionáljuk e a wintradet? Arkhon | | 12 Május 16:44
Hozzászólás: 120
Regisztrált: 16 Október 19:14
Hát ha be lenne vezetve ez, akkor meg szépen megoldanák, h kicsit sebezgetnek meg healelgetnek, nah meg a másik, h pl 2 DD esetében lehet, h egy meccs nem tart tovább 30s-ig, pl rugó+elem shaman ( )elég hamar kicsinálhatja a healt(vagy ha úgy jön, akkor a DD-t), és hiába van kevés heal, még nem wintrade, csak szimplán jöttek a crittek
Szankcionáljuk e a wintradet? Rimsen | | 15 Május 16:27
Hozzászólás: 55
Regisztrált: 17 Október 08:45
Jó, oké... De akkor marad az NPC időszakos kihelyezése...
Szankcionáljuk e a wintradet? Frosty | | 17 Május 06:17
Hozzászólás: 8
Regisztrált: 15 Február 17:23
Szerintem elég lenne ha a Gm-ek mapi szinten 1-2 meccsre benéznének... őket úgysem látja senki.... nem tudni ott van-e vagy nem... Szóval már maga a megrettentés ereje jo hatással lenne ezekre az emberekre... Ha meg mégis bepróbálkoznak hát 1-2 bann után 100%, hogy elmenne a kedvük...

Egyébkénet az időszakos NPC jó 5letnek tűnik... DE szerintem elég lenne éjszakára kivenni.... mondjuk éjféltől másnap délig vagy mit tudom én... mert ugye hétvégén osztás előtti időben elég sokaknak nyúlik az éjszakába az utolsó meccsek lezavarása, hogy legalább a 10 meglegyen...

Emellett mindenféleképp javaslom a rendszeres ellenőrzést mivel a playerek találékonysága túlszárnyalhatatlan...xD

Ráadásul maga a tudat, hogy bannolhatnak akármikor... mivel akármikor ittlehet 1 GM az visszaszorítaná wintradet.
Szankcionáljuk e a wintradet? Arkhon | | 17 Május 12:12
Hozzászólás: 120
Regisztrált: 16 Október 19:14
Nah kötekedjünk...

mert ugye hétvégén osztás előtti időben elég sokaknak nyúlik az éjszakába az utolsó meccsek lezavarása, hogy legalább a 10 meglegyen...


Ha tudják, h már nem tudnak éjjel arénázni, akkor valszeg megpróbálnak hamarabb játszani, már Péntek előtt lezavarni a meccseket...



Ráadásul maga a tudat, hogy bannolhatnak akármikor... mivel akármikor ittlehet 1 GM az visszaszorítaná wintradet.


Ennyi erővel cheatelések lennének, mert azt már mindenki tudja, hogy ha cheatelsz, akkor 95%, hogy bann-t kapsz, és lám, mégis nem 1-2 ember cheatel, és van, h régi player, nem is új... :/

Szerintem elég lenne ha a Gm-ek mapi szinten 1-2 meccsre benéznének... őket úgysem látja senki.... nem tudni ott van-e vagy nem...


Hidd el, HIGH-PRO emberkék tudnak úgy wintradelni, mintha éles meccs lenne, ehhez is skill kell Meghát amúgyis, van elég dolguk a GM-knek sztem...

Nah ennyi elég lesz

Korábbi szavazások

Cím Kiírta Aktív
Mekkora a main karaktered GearScore-ja? (PvE környezetben) GM North 15 Augusztus 21:49 - 05 Szeptember 15:48
Mekkora a main karaktered GearScore-ja? Csak lvl80. Ha nem tudod mi ez, COMMENT! GM North 30 Július 12:13 - 15 Augusztus 21:49
Szavaztál már a WoWgarázs oldalán? (legfrissebb hír) GM North 28 Július 11:27 - 30 Július 12:13
Melyik BG-t szereted a legjobban? Gm Kobha 13 Július 01:00 - 28 Július 11:27
Szeretnéd e ha egy accounton lehetne allis és hordás karakter is? Gm Kobha 09 Július 18:10 - 13 Július 01:00
Melyik Bg tetszik neked a legjobban? Gm Kobha 09 Július 16:32 - 09 Július 18:10
Ki legyen e kapcsolva AV ? Gm Kobha 07 Július 23:32 - 09 Július 16:32
TFMP -screenshot verseny (Átalakított/szerkesztett kategória) Gm Kobha 05 Július 18:20 - 07 Július 23:32
Mi járjon annak a bűnösnek aki "combatból" ALT+F4-ezik (bizonyíthatóan, többször egymás után)? Gm Kobha 01 Július 00:44 - 05 Július 18:20
TFMP -screenshot verseny (Chatbox fail kategória) Gm Kobha 26 Június 02:32 - 01 Július 00:44
TFMP -screenshot verseny (vicces bugok kategória) Gm Kobha 21 Június 00:27 - 26 Június 02:32
TFMP -screenshot verseny (PVE kategória) Gm Kobha 16 Június 14:47 - 21 Június 00:27
TFMP - screenshot verseny (PVP kategória) Gm Kobha 11 Június 16:31 - 16 Június 14:47
TFMP - screenshot verseny (DUEL kategória) Gm Kobha 09 Június 16:42 - 11 Június 16:31
4. aréna szezon végén osszunk e mountot és title-t, a legjobbaknak? Gm Kobha 12 Április 01:18 - 09 Június 16:42
Melyik weboldal tetszik jobban? Gm Kobha 04 Április 23:28 - 12 Április 01:18
FELMÉRÉS - Milyen weblapnak örülnél? GM North 28 Május 16:41 - 04 Április 23:28
Szeretnéd e ha lehetne karaktert áthozni másik szerverről? Gm Kobha 18 Május 22:23 - 28 Május 16:41
Milyen benyomást keltett benned a Pre-WotLK? (összegezve, ahogy érzed) GM North 05 Február 19:56 - 18 Május 22:23
Szeretnétek e ha a szerver típusa "normál" lenne? Gm Kobha 05 Január 22:49 - 05 Február 19:56
Szeretnétek e, ha a FUN REALM-on le lenne tiltva combatban a tele parancs használata? Gm Kobha 16 December 00:17 - 05 Január 22:49
Meg vagy e elégedve a WotLK-s talentek/spellek működésével? GM North 11 December 21:03 - 16 December 00:17
Ki nyeri szerinted a TFMC-t? GM North 09 November 21:13 - 11 December 21:03
Ki nyerheti szerinted a TFMC-t? (Többet jelölhetsz) GM North 05 November 21:21 - 09 November 21:13
Milyen beállítottságú vagy, és PvE-ben melyik a legmagasabb T-szintű insta, amin heti 1x részt veszel (boss kill)? GM North 17 Október 12:58 - 05 November 21:21
Szeretnéd e ha átállnánk 3.1.3-ra (Wotlk)? Gm Kobha 30 Augusztus 04:06 - 17 Október 12:58
Napi hány órát játszol a nyáron? GM North 17 Július 19:15 - 30 Augusztus 04:06
Kikapcsoljuk-e a Snake Trap-et? Gm Kobha 27 Június 17:35 - 17 Július 19:15
Beszerezted már a WotLK-t? (NEM ÁLLUNK MÉG ÁT) GM North 15 Június 21:02 - 27 Június 17:35
Miért nem jársz Alterac Valley-ra? Ha lenne mennél? (TÖBB VÁLASZTÁSI LEHETŐSÉG) GM North 21 Május 21:33 - 15 Június 21:02
A felsoroltak közül melyik instába jársz heti 1x min. boss ölésre? (Többet is megjelölhetsz) GM North 17 Május 13:15 - 21 Május 21:33
Szankcionáljuk e a wintradet? Gm Kobha 30 Április 13:07 - 17 Május 13:15
Egy 5-ös fokozatú skálán jelenleg mennyire akarod, hogy itt is legyen WotLK? GM North 25 Április 11:19 - 30 Április 13:07
Egy 5-ös fokozatú skálán jelenleg mennyire akarod, hogy itt is legyen WotLK? GM North 20 Április 16:11 - 25 Április 11:19
Szerinted ki nyeri meg a TFMC-t? #2 GM North 08 Április 17:30 - 20 Április 16:11
Szerinted ki nyeri meg a TFMC-t? GM North 06 Április 17:56 - 08 Április 17:30
Szeretnétek e ha áttérnénk újfajta hangkommunikációs szoftverre? Gm Kobha 26 Május 21:07 - 06 Április 17:56
Mit szeretnétek kompenzáció ként (shift lenyomásával tudsz többet is jelölni)? Gm Kobha 24 Május 22:49 - 26 Május 21:07
Szeretnétek e hogy a channeleket arra használjuk amire valók (pl.: LFG)? Gm Kobha 24 Május 04:53 - 24 Május 22:49
FUN ralmon scriptesek legyenek e a bossok? Gm Kobha 21 Május 00:51 - 24 Május 04:53
AV battlemaster? Gm Kobha 14 Május 14:13 - 21 Május 00:51
Mennyi 70-es karaktered van a TFM Blizzen? GM North 07 Május 13:55 - 14 Május 14:13
Beszerezted már a WotLK-t? NEM ÁLLUNK MÉG ÁT GM North 15 Február 17:02 - 07 Május 13:55
Szoktál e szavazni a toplistákon a szerverre? Gm Kobha 04 Február 01:41 - 15 Február 17:02
Szerintetek mennyi lenne az ideális arena rating difference? (elso hsz-ben magyarazat h. mi ez) 24 Január 16:13 - 04 Február 01:41
Lássuk a nemek arányát, férfit, vagy nőt tisztelhetünk a személyedben? :D GM North 12 Január 19:28 - 24 Január 16:13
Melyik faj jön be neked a legjobban? GM North 26 December 20:40 - 12 Január 19:28
Szerinted elég "erősek" e az insták? Gm Kobha 14 December 16:36 - 26 December 20:40
Szerinted megérte e átállni Trinity-re? GM North 13 December 11:19 - 14 December 16:36
Maradjanak e a TFM medálcsere questek (3 medált -> 1 medálra)? Gm Kobha 03 December 17:59 - 13 December 11:19
Maradjanak e a TFM medálcsere questek (3 medált -> 1 medálra)? Gm Kobha 03 December 17:06 - 03 December 17:59
Elemjük e az insta player limitet (pl.: BT-be 25 helyett 30an mehetnek, stb.)? Gm Kobha 01 December 21:47 - 03 December 17:06
A frissítés után mi a véleményed? GM North 29 November 14:44 - 01 December 21:47
.:Csapó 2:. Mi a véleményed a TBC -> WoTLK kieg váltásról? GM North 17 November 16:38 - 29 November 14:44
Mi a véleményed a TBC -> WoTLK kieg váltásról? COMMENT (nem ez fog dönteni róla) GM North 06 November 15:41 - 17 November 16:38
Lehessen e karaktert áthozni a FUN realmra (más szerverről)? Gm Kobha 27 Október 11:32 - 06 November 15:41
Milyen rate emelést szeretnétek az őszi szünetre? Gm Kobha 26 Október 01:05 - 27 Október 11:32
Mit szólnátok egy anticheat programohoz? (hozzászólásoknál bővebb info!) Gm Kobha 21 Október 10:55 - 26 Október 01:05

Szerver információi

WOW WOTLK
Szükséges Patch:
3.3.5a (12340)

Blizz realm (3.3.5a):


Fun/Ptr realm (3.3.5a):


GM segítség:
GM North

GM:
Kobha, North, Hunti

Dev:
Selquin, HaDeSz, Res, Bluerák

Online

Vendégek: 6
Tagok: 16, Thesteve levi buldozer157 Saxan Paap empress Blastedmonke Saellia ßlade Valdorn Thalas Matusus plebs Lens Darkdoc Klitschko
Ezen a lapon: 3
Tagok: 4978, legújabb: haggyadmar

Szavazás, reklám

World of Warcraft szerverek toplistája
Szerverlista.info-Magyar World of Warcraft privát szerver toplista
The best Wow Toplista
Magyar Wow Toplista
World of Warriors Toplista
TitanTopsiteBlack-WoW Toplista
TECHgarázs Toplista
Ultimate World of Warcraft Toplista WoW Top WoW Szerverek toplistája
Hungarian Server Maker Team TopSite - (By Mentor)
Oxigen-Top100.com
Revolution MMORPG Toplista
Hosszupuska Top SitesHosszupuska Top Sites
wow private servers



Rendszergazda weboldala:
TFMworld.hu

Szervergépünket szervizeli:
X86.HU

Reklám:
Toboz 2000 faipari Kft - Szeged

Autobot Pc szerviz - Debrecen

Keresés TFM